Bekijk originele versie: Wintertesten 2018

quote:
fankie xl schreef op 30 november 2017 @ 14:52:

[...]

Leg uit....anders moet ik m'n frustratie uiten bij de burgerking :+

Ik heb het je al uitglegd in de eerste post onder die van jou ;)
‘Inside the Ducati’s Salade Box’

http://www.crash.net/moto...e-inside-ducati-salad-box

[Afbeelding: DQRH2cWW0AAkMnO?format=jpg&name=large]
Krummenacher heeft zijn eerste rondjes gereden om de R6
[Afbeelding: e0fc3d5f7ce040b88c02d850f2057529.jpg]
Testdagen;
[Afbeelding: DSoTIi8VMAAvMUv.jpg]
Wat mij betreft maken ze er meteen raceweekenden van :P Winter duurt me nu al te lang..
Vanmiddag om 12:00u start de eerste WSBK-test op Jerez, er is eerst nog een presentatie van de nieuwe Renault Megan RS op het circuit. En het is nog wat mistig, zoals vaker op Jerez.

Livetiming werkt nog niet, maar zal om 12:00u wel live gaan: http://live.crono-jerez.com/livetiming/#/livetiming
Lekker boeien natuurlijk de testtijden, maar daar gaat het niet om, het nieuwe seizoen is officieel begonnen!
*O* *O* *O*

[Afbeelding: DUNkhQVX4AA9nmU.jpg:large]
[Afbeelding: DUNuGGLXkAAie_R.jpg:large]
quote:
iBr@ToR schreef op 23 januari 2018 @ 09:58:
Vanmiddag om 12:00u start de eerste WSBK-test op Jerez, er is eerst nog een presentatie van de nieuwe Renault Megan RS op het circuit. En het is nog wat mistig, zoals vaker op Jerez.

Livetiming werkt nog niet, maar zal om 12:00u wel live gaan: http://live.crono-jerez.com/livetiming/#/livetiming
Lekker boeien natuurlijk de testtijden, maar daar gaat het niet om, het nieuwe seizoen is officieel begonnen!
*O* *O* *O*

[afbeelding]
[afbeelding]

Hiep hoi!! Eindelijk! Ben benieuwd wie er dit jaar voor de nummer 2 en 3 positie gaan ;)
quote:
GreenRicky82 schreef op 23 januari 2018 @ 10:55:

[...]

Hiep hoi!! Eindelijk! Ben benieuwd wie er dit jaar voor de nummer 2 en 3 positie gaan ;)

Rea en davies natuurlijk :P
Achter Camier zeker :+
quote:
GreenRicky82 schreef op 23 januari 2018 @ 10:55:

[...]

Hoezo? Michael gaat ongetwijfeld stiekem tóch naar Tech3, dus de rest kan gewoon vechten om de eerste plek. :+
quote:

Zeker weten :+ afgelopen jaren domineerde hij het wsbk ook :P

Zonder gekheid; Rea zal wel weer het een en ander domineren, hoop dat zich een man of 5 kan melden voor de 2de plek en dan kunnen ze de 2de race Rea mooi een beetje ophouden :P
[Afbeelding: DUPgy0WW0AA1xOI.jpg:large]
[Afbeelding: DUOmatxVwAE2vjk.jpg:large]
Michael. Je moet vóór Lowes staan op de lijsten. Gratis tip van mij. :+
quote:
twonha schreef op 23 januari 2018 @ 21:42:
Michael. Je moet vóór Lowes staan op de lijsten. Gratis tip van mij. :+

het is maar een test... lowes moet eerst de motor heel over de eindstreep krijgen :+
[Afbeelding: 7lyg3pextji.jpeg]
Panigale V4R[Afbeelding: ducati-panigale-v4-test.jpg]
Panigale V4R[Afbeelding: 708295.jpg]
Panigale V4R[Afbeelding: 00_Test_WorldSBK_2018_Jerez_Zanetti_DSC9517.jpg]
Panigale V4R[Afbeelding: PanigaleR.jpg]
Panigale V4R[Afbeelding: DUOktC0WAAAYHs0.jpg]
Panigale V4R[Afbeelding: 161024783-2774f14e-8754-45d4-bad5-c7f181f665bb.jpg]
Panigale V4R[Afbeelding: DUOSNg6XUAAXPMF.jpg]
Michael van der Mark
[Afbeelding: DUPdA9uXUAAQ24a.jpg]
Casey Stoner GP18, Sepang
[Afbeelding: DUR7UojW4AATC4v.jpg]
quote:
V Rossi 46 schreef op 28 november 2017 @ 13:04:
Onderstaand de officiële testdata in, voorafgaand en gedurende het seizoen 2018:

MotoGP
◾28-30 januari – Sepang, Maleisië
◾16-18 februari – Buriram, Thailand
◾01-03 maart – Losail, Qatar

Gedurende het seizoen zal er na afloop van de Grand Prix in Catalunya, Jerez en Brno op maandag getest worden.

Moto2 en Moto3
◾06-08 februari – Valencia
◾11-14 februari – Valencia
◾06-08 maart – Jerez

Gedurende het seizoen zal er na afloop van de Grand Prix in Le Mans, Mugello en Aragon op maandag getest worden.

Geen overlap met de MotoGP en Moto2 testdata. Zou Bendsneyder dan wellicht eenmalig de tech3 yamaha testen in Sepang? Hervé heeft al gezegd dat de rijder in Sepang het niet zal worden voor komend seizoen en tevens dat dat nog te vroeg zou komen voor Bendsneyder. Echter, een keertje testen zoals bijv Alex Marquez en andere moto2 rijders wel eens hebben gedaan zou best mogelijk zijn lijkt me. Daarmee heeft de Hervé ook alvast een (voorbarige) indruk. Hij heeft ten slotte al eens genoemd dat Bo best op de fiets van Zarco zou kunnen komen zodra die weg is.

© 2001-2018 Motor-Forum