Bekijk originele versie: Ervaring en/of ideeŽn omtrent deze motorlift 1000RR Repsol

Ik zal het ook eerlijk melden ,als het een miskoop betreft..
Het vreemde is dat juist het inhaken, wel het minste was,wat me deed twijfelen om tot aankoop over te gaan.
Zal er tzt wel een video review van maken,en op me YouTube kanaal posten...
Foutje..
Super! Ben benieuwd naar je bevindingen!
quote:
RalfH schreef op 11 januari 2018 @ 08:24:
Enige negatieve reacties over deze lift is dat het 'inhaken' verre van zo makkelijk is als het op de filmpjes lijkt. Dus neem dat mee in je test ;)

Waar heb je deze negatieve reacties vandaan?? Ik vind het namelijk geen enkel probleem om de Bursig " in te haken". Motor en Bursig naast elkaar zetten, motor rechtop, Bursig naar voren schuiven en klaar.
Tot zover mijn review ;)
quote:
Ninjaturtle schreef op 16 januari 2018 @ 14:29:

[...]

Waar heb je deze negatieve reacties vandaan?? Ik vind het namelijk geen enkel probleem om de Bursig " in te haken". Motor en Bursig naast elkaar zetten, motor rechtop, Bursig naar voren schuiven en klaar.
Tot zover mijn review ;)

Ik kan de links zo snel even niet meer vinden. Maar goed om te horen! Als dat voor de constands ook geldt denk ik dat ik er ergens komende weken ook een bestel. Toch wel heel handig voor de schoonmaak, ketting smeren etc.
quote:
RalfH schreef op 18 januari 2018 @ 11:11:

[...]

Ik kan de links zo snel even niet meer vinden. Maar goed om te horen! Als dat voor de constands ook geldt denk ik dat ik er ergens komende weken ook een bestel. Toch wel heel handig voor de schoonmaak, ketting smeren etc.

Dat is het gevaar van reviews: Je leest ůůk de verhalen van figuren die te eigenwijs zijn om de handleiding te lezen, maar ook niet het inzicht hebben om het product goed te gebruiken zůnder de handleiding te lezen :+

Door Super Blackbird op donderdag 18 januari 2018 13:15

quote:
Mechanism schreef op 18 januari 2018 @ 11:33:

[...]

Dat is het gevaar van reviews: Je leest ůůk de verhalen van figuren die te eigenwijs zijn om de handleiding te lezen, maar ook niet het inzicht hebben om het product goed te gebruiken zůnder de handleiding te lezen :+

Hiermee omschrijf je bijna alle mannen..... :+
quote:
Super Blackbird schreef op 18 januari 2018 @ 13:15:

[...]

Hiermee omschrijf je bijna alle mannen..... :+

Juist haha :P.

En ik weet ook dat reviews in de regel meer negatieve ervaringen bevatten dan positieve.

Daarom ben ik juist benieuwd naar de ervaring van een objectief forumlid ;).
Vroeger veel reviews, manuals, howto's en testen geschreven voor uitlopende producten. Veel was hobbymatig.
Leuke tijd, de voorwaarde die ik hier had was altijd dat ik carte blanche had. Veel materiaal is toen idd gesponsord geweest,(multicopters,accu's,etc) maar dat maakte mij niet uit in de betreffende test.
Ik had zelf al veel gekocht,gebouwd voor anderen,had dus al een brede en onvooroordeelde blik.

Heb door deze eis ook veel producten aan mij voorbij zien gaan..
Erg actief geweest op modelbouw forum, en vroeger op tweakers.net.
Toevallig al kunnen testen?

© 2001-2018 Motor-Forum