Bekijk originele versie: Forum nog actief?

quote:
Super Blackbird schreef op 07 januari 2018 @ 17:57:

[...]

Sterker nog, wie ZIJN wij?

:+

En waarheen wijst de weg?
quote:

Zijn we er überhaupt wel? Hoe weten we eigenlijk dat er IETS is? Leven we allemaal in een grote computersimulatie of zijn we een illusie in het brein van een niet voor ons kenbare levensvorm? Is er een multiversum en hoe kunnen we daar wat over zeggen als onze eigen ruimtetijd duidelijk een begin had, en hoe gaan we om met een waarnemingshorizon die maar met c uitbreidt terwijl het heelal veel groter is? En welke motor moet ik als eerste motor kopen?!
quote:
SadBunny schreef op 07 januari 2018 @ 18:03:

[...]

Zijn we er überhaupt wel? Hoe weten we eigenlijk dat er IETS is? Leven we allemaal in een grote computersimulatie of zijn we een illusie in het brein van een niet voor ons kenbare levensvorm? Is er een multiversum en hoe kunnen we daar wat over zeggen als onze eigen ruimtetijd duidelijk een begin had, en hoe gaan we om met een waarnemingshorizon die maar met c uitbreidt terwijl het heelal veel groter is? En welke motor moet ik als eerste motor kopen?!

Jij hebt iets te vaak naar "The Matrix" gekeken zeker? })
quote:
4strokerules schreef op 07 januari 2018 @ 17:26:
quote:
Lady_Di schreef op 07 januari 2018 @ 11:51:
Tja, de tijden van Lucie Starink zijn helaas voorbij...

Jammer idd maar gelukkig is er een opvolgster..... 8-)

Doe eens een fotootje dan. Ben wel benieuwd. ;)
Over het forum, dat leeft. *O*
quote:

[...]

Wat gebruik jij? Ik heb vroeger wel eens een jointje gerookt, maar dit?})
quote:
Coert65 schreef op 07 januari 2018 @ 18:13:

[...]

Wat gebruik jij? Ik heb vroeger wel eens een jointje gerookt, maar dit?})

SadBunny = [Vertaalmodus]DepressieKonijn[/Vertaalmodus]. :Y

Lekker slooptopic voor een saaie edoch beschonken zondagmiddag/avond. O-)
:)
quote:

[...]

En welke motor moet ik als eerste motor kopen?!

Een k*tbrommer?
[Afbeelding: images?q=tbn:ANd9GcSrFSRjeBuxc9KkzzMu0vOy7ehiFBNNY9w3BYEcowglhcTljJ2A]

quote:

Ehhhh, nou breng je me enigszins in verwarring. :? Volgens Koekel ziet een k*tbrommmer er zo uit:

[Afbeelding: 317ro0tkulL.jpg]
een microfoon dus :+
tijd voor karaoke dus? :+
quote:

Nee joep, het is nooit, maar dan ook echt nooit, tijd voor karaoke.
quote:

Mij best; https://www.youtube.com/watch?v=s8-waZ7VXA8 Ga je gang.
quote:
Tarwetijger schreef op 06 januari 2018 @ 20:47:

[...]

Pffrt, beginner... O-)

Mijn vijftienjarige jubileum is wel ongemerkt voorbij gegaan. -O-
Wou je een wedstrijdje ver pissen??
tis idd een kut forum geworden, en het is nogal dood. Nu zie je dat het zure gedeelte van MF zich uitbreid naar de facebookpagina "de motorrijder".
quote:
-TimP- schreef op 07 januari 2018 @ 19:23:
tis idd een kut forum geworden, en het is nogal dood. Nu zie je dat het zure gedeelte van MF zich uitbreid naar de facebookpagina "de motorrijder".

Hmmm na deze reactie is het al een half uur doods hier :/
Was wel een serieuze vraag he!
quote:
-TimP- schreef op 07 januari 2018 @ 19:23:

Daar zit je vaak, op die pagina ?
Is dit nog beschikbaar?
Jullie doen me denken aan zoiets!
quote:

Nee, ik ben meer van de pikketriller.
quote:
SadBunny schreef op 07 januari 2018 @ 20:11:

[...]

Nee, ik ben meer van de pikketriller.

laat zien dan!

[Afbeelding: 7b7105f8c80b11e4aff1001fe1db3f54_676c8357c99211e4aff1001fe1db3f54.jpeg]

3, 2, 1 ROLLING!!!
quote:

Heb ik weer...
Zit ik de eerste 20 seconden al uit volle borst te galmen, blijkt het een intro tekst te zijn -O-

quote:
Coert65 schreef op 07 januari 2018 @ 18:12:

[...]

Doe eens een fotootje dan. Ben wel benieuwd.
;)
Over het forum, dat leeft. *O*

Ik ook, na 15 jaar begin ik mijn huidige bureaublad achtergrond wel een beetje zat te worden.
quote:
MaartenP schreef op 07 januari 2018 @ 19:08:Nee joep, het is nooit, maar dan ook echt nooit, tijd voor karaoke.
Tuurlijk wel, karaoke is heerlijk. Gewoon schaamteloos meebrullen met inhakers en meezingers. Wat is er leuker?

Kon ik maar eeeeeeeeeeven bij je zijijijijijn, ik moet nog zooooooo veel aaaaaaaaaaan je vraaaaaaahahageeeeeen...
quote:
Bosso schreef op 07 januari 2018 @ 18:57:
Ehhhh, nou breng je me enigszins in verwarring. :? Volgens Koekel ziet een k*tbrommmer er zo uit:

[afbeelding]

Huh? Geen stuur?

© 2001-2018 Motor-Forum