Bekijk originele versie: WSBK Phillip Island 23-25 feb 2018

Ik heb het gister pas kunnen bekijken. Had het opgenomen, maar ja Eurosport he... Wielrennen |( |( |(

Maar goed, race 1 en WSS gezien. Weinig spectaculair so far... WSS wel goed Cortese op het podium :]
quote:
GreenRicky82 schreef op 27 februari 2018 @ 17:21:
Ik heb het gister pas kunnen bekijken. Had het opgenomen, maar ja Eurosport he... Wielrennen |( |( |(

Maar goed, race 1 en WSS gezien. Weinig spectaculair so far... WSS wel goed Cortese op het podium :]

Ga race 2 eens heel rap kijken dan! :P
quote:
[J]ori[S] schreef op 27 februari 2018 @ 19:28:

[...]

Ga race 2 eens heel rap kijken dan! :P

:^

Met de aantekening dat als hij hem nu nog moet kijken, dat het dan niet bepaald rap meer is.
Ondanks dat ik al weet wie er gewonnen heeft, zal ik 'm vanavond nog even checken dan :)
Dubbele Ducati zege *O* ,die ouwe Melandri blijft toch een toppertje :Y ,en Ducati natuurlijk de beste motor :] 8-)
quote:
RG-gamma schreef op 28 februari 2018 @ 11:30:
Dubbele Ducati zege *O* ,die ouwe Melandri blijft toch een toppertje :Y ,en Ducati natuurlijk de beste motor :] 8-)

Ja geweldig zo'n vervalste overwinning Ducati meer cc's geen afknijpen van toeren dus vermogen zoals bij de echte winnaars KAWASAKI :( :N :N
Niet zo happen man _O-

Ducati rijdt met 2 cilinders minder ;)
In het voorseizoen was juist Ducati diegene die het meest te lijden had van de restricties. :')
quote:
fankie xl schreef op 24 februari 2018 @ 09:41:
YouTube... race1 is al meerdere malen geupload.
Om niet de uitslag te weten vermijd ik Youtube juist.
Menige titel verraad vaak e.a. :)

Door rinus v d vaart op woensdag 28 februari 2018 18:28

komt goed dit jaar voor v d mark heeft echt de snelheid deze keer en kon de strijd aan met o.a. de ducs nou de banden nog managen.
quote:
rinus v d vaart schreef op 28 februari 2018 @ 18:28:
komt goed dit jaar voor v d mark heeft echt de snelheid deze keer en kon de strijd aan met o.a. de ducs nou de banden nog managen.

:t
Is er al meer bekend waarom de banden zo slecht presteerde?
Pirelli en PI, circuit blijkt toch wel een bandenvreter aangezien alle merken er al wel iets gehad hebben.
Rea blijkt PI met een gebroken hand te hebben gereden.
Fuck, die reed maar op de helft van zijn kunnen zeg maar...

http://www.worldsbk.com/e...before%20Phillip%20Island
[Afbeelding: reaoperation644_full.jpg]
quote:
iBr@ToR schreef op 01 maart 2018 @ 12:13:
Rea blijkt PI met een gebroken hand te hebben gereden.
Fuck, die reed maar op de helft van zijn kunnen zeg maar...

http://www.worldsbk.com/e...before%20Phillip%20Island
[afbeelding]

Wow! Echt een topsporter mentaliteit, niet normaal hej :}
Kijk daarin onderscheiden de mannen zich van de voetballers :P
Sofuoglu en Hernandez zijn er ook niet ongeschonden uitgekomen, maar dit komt door de klapbanden.

Was Rea ook gecrasht? Dat had ik gemist op de youtube filmpjes.
quote:
turboO schreef op 01 maart 2018 @ 14:42:
Sofuoglu en Hernandez zijn er ook niet ongeschonden uitgekomen, maar dit komt door de klapbanden.

Was Rea ook gecrasht? Dat had ik gemist op de youtube filmpjes.

Niet in de races, maar hij was wel behoorlijk ziek.
cross training waarbij hij zn hand had gebroken en daar aan geopereerd was, vrij stiekem allemaal volgens mij
In het race weekend was hij dan ook nog eens totaal niet fit / ziek
A h!
quote:
ZXRH88 schreef op 02 maart 2018 @ 10:26:
cross training waarbij hij zn hand had gebroken en daar aan geopereerd was, vrij stiekem allemaal volgens mij
In het race weekend was hij dan ook nog eens totaal niet fit / ziek

En dan nog voorin mee rijden. Conclusie: Rea kampioen 2018 :)

Door GreenRicky82 op vrijdag 02 maart 2018 12:53

Heb race 2 inmiddels bekeken en die was idd een heel stuk minder saai dan race 1 :P
quote:
GreenRicky82 schreef op 02 maart 2018 @ 12:53:
Heb race 2 inmiddels bekeken en die was idd een heel stuk minder saai dan race 1 :P

En voor de volgende race: Behaalde resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst _O-
quote:
NR34 schreef op 02 maart 2018 @ 13:13:

[...]

En voor de volgende race: Behaalde resultaten uit het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst _O-

Inderdaad nog verder knijpen van de snelste bike's om het beeld nog verder te vertekenen. :N
quote:
NR34 schreef op 02 maart 2018 @ 12:40:

[...]

En dan nog voorin mee rijden. Conclusie: Rea kampioen 2018 :)

Daar ga is sowieso van uit , die mannen op de Duc 's hebben teveel probleempjes en de rest komt er alleen bij in de buurt als Kawa nog verder gelimiteerd word.. wat niet zo snel gebeurd als ze het tactisch spelen ( wat weer geen racerij is )

© 2001-2018 Motor-Forum