Bekijk originele versie: Stoere dames gezocht voor een pilot speelfilm

Helaas ben ik te oud met mijn 34 jaar. Haha.
quote:
G_v_S schreef op 27 maart 2018 @ 10:15:
Helaas ben ik te oud met mijn 34 jaar. Haha.

Ben je 34 jaar te oud of ben je 34 jaar oud? :$
Ik ben 34.
Ja, da's veel te oud. :+
34 te oud??
Ken vrouwen van 50 die nog door een ringetje te halen zijn.
Het begint toch pas vanaf 34?
Vr Gr
quote:
Psygho77 schreef op 24 maart 2018 @ 00:01:

[...]

Maakt de plek van de piercing nog uit ? :+ :9

Een Prins Albert is sowieso afkeur.
quote:
dylanpilot schreef op 27 maart 2018 @ 15:15:
34 te oud??
Ken vrouwen van 50 die nog door een ringetje te halen zijn.
Het begint toch pas vanaf 34?
Vr Gr

Foto?
quote:
Dizono schreef op 27 maart 2018 @ 15:36:

[...]

Een Prins Albert is sowieso afkeur.

Mijn vrouw heeft de vrouwelijke variant.. is ook nog roodharig... :P
Maar geen motorrijbewijs :')
Te oud voor wat ze zoeken hier, maar niet te oud om motor te rijden.
Motorrijden is voor alle leeftijden wat mij betreft.
Ik heb gelest met een man van 71. Altijd al willen doen, toch eindelijk gedaan. Geweldig toch!
De opnames waren afgelopen nacht op een afgesloten stuk A4 bij schiedam. Wij hebben met een clubje via een andere oproep wel mee gedaan. Het was gaaf om zoiets een keer mee te doen en enkele keren met een grote groep door een verder lege ketheltunnel te raggen.
wat plaatjes (facebook)

Door WillemVonGrumble op woensdag 16 mei 2018 18:31

quote:

Sure, je bent 54 jr :P
quote:
magnamaniac schreef op 16 mei 2018 @ 17:16:
De opnames waren afgelopen nacht op een afgesloten stuk A4 bij schiedam. Wij hebben met een clubje via een andere oproep wel mee gedaan. Het was gaaf om zoiets een keer mee te doen en enkele keren met een grote groep door een verder lege ketheltunnel te raggen.
wat plaatjes (facebook)

Leuk ik had op twitter #vangodlos voorbij zien komen :Y
Is de derde opnamedag (nacht) al en als er goed is is het filmen nu klaar. Nu gaan ze edditten en de proeffilm pitchen bij grootte maatschappijen om geld te kunnen krijgen om de film daadwerkelijk te kunnen maken :Y
quote:
GenesiZ schreef op 16 mei 2018 @ 18:57:
Is de derde opnamedag (nacht) al en als er goed is is het filmen nu klaar. Nu gaan ze edditten en de proeffilm pitchen bij grootte maatschappijen om geld te kunnen krijgen om de film daadwerkelijk te kunnen maken :Y

Whahaha, de snelweg word afgesloten voor een film,terwijl het nog niet eens zeker is of hij uitgebracht word......
quote:
wil79 schreef op 16 mei 2018 @ 18:59:

[...]

Whahaha, de snelweg word afgesloten voor een film,terwijl het nog niet eens zeker is of hij uitgebracht word......

Moet die enkele dronkelap die daar 's nachts wil rijden dan maar doorgaan met zijn misdadige bezigheden?
quote:
RR. schreef op 16 mei 2018 @ 19:06:

[...]

Moet die enkele dronkelap die daar 's nachts wil rijden dan maar doorgaan met zijn misdadige bezigheden?

Ik rij elke nacht, en ik denk dat je er nog van staat te kijken hoeveel er snachts nog rijdt als ik dit zo lees ;)

Edit: ik ben niet dronken als ik snachts rij, ik ga gewoon naar huis *O*
quote:

[...]

Ja, hoe wil je anders een pitch maken? Van Lego op je zolderkamer?

Als je er geen kut van begrijpt, ga dan ergens anders vervelen.

Door kapiteinkoek op donderdag 17 mei 2018 08:04

quote:

[...]

lijkt me niet dat de tunnel dicht gaat voor een filmpje maar dat ze hebben meegelift op onderhoudswerkzaamheden

oh dat is maart geen mei :P
quote:
magnamaniac schreef op 16 mei 2018 @ 17:16:
wat plaatjes (facebook)

Toch wel een keer geinig om mee te maken denk ik... ;)
Duss.. geen audities op een zwarte leren bank?
quote:
GenesiZ schreef op 17 mei 2018 @ 00:33:

[...]

Ja, hoe wil je anders een pitch maken? Van Lego op je zolderkamer?

Als je er geen kut van begrijpt, ga dan ergens anders vervelen.

Geen sex gehad vanmorgen?
Ook ik ben nog op zoek naar wat stoere dames voor een shoot voor een film. Ik ben bekend als de handyman. Voor meer info even googlen.

Door WillemVonGrumble op donderdag 17 mei 2018 16:06

quote:
lompje schreef op 17 mei 2018 @ 15:24:
Ook ik ben nog op zoek naar wat stoere HEREN voor een shoot voor een film. Ik ben bekend als de handman. Voor meer info even googlen.

:?
quote:

_O- *O* _O-
_O- _O- _O- *O*

© 2001-2018 Motor-Forum