Bekijk originele versie: Gran Premio Motul de la República Argentina 06 - 08 April

Remy Gardner ; 't kan wel met een tech3 moto2-machine.......
Wielrennen op Eurosport, je verwacht het niet hé -O-
Tja het ski-schans spring seizoen is over denk ik.
quote:
The DanMan schreef op 07 april 2018 @ 15:52:
Wielrennen op Eurosport, je verwacht het niet hé -O-

Erg irritant wel.😠
Ongekend
En kan het niet opnemen ,of zien wat er komt .lekker met ziggo grrr
quote:
gixxerbob schreef op 07 april 2018 @ 19:01:
En kan het niet opnemen ,of zien wat er komt .lekker met ziggo grrr

Zien ze nou niet dat Miller allang op slicks onderweg is,zie je toch ook op de beelden en ook aangegeven in het schermpje.
Miller _O- _O- :} :}
Wat een held zeg :D
Miller op 6.29 min in beeld op slicks en wordt ook aangegeven schermpje rechtsonder in beeld terwijl die fiets in die bocht ook nog eens 3x uitbreekt en ze zien het echt niet en hebben het de hele training niet in de gaten.
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit circuit Bo niet echt ligt. Als je teamgenoot 9e staat doet hij zelf iets niet goed. Beetje tegenvallend.
Vierge ook een erg mooie pole. Net als Miller. Wel een blunder van de regie dat ze zijn pole ronde compleet missen.
Bendsneyder zit er pas voor de tweede race op, maar Gardner laat wel een groot verschil zien. Ik geef Bo nog een jaar, maar daarna mag hij wel eens laten zien niet altijd de zwakste uit een team te zijn. Rijden kannie wel!
quote:
pippen schreef op 07 april 2018 @ 23:30:
Vierge ook een erg mooie pole. Net als Miller. Wel een blunder van de regie dat ze zijn pole ronde compleet missen.
Bendsneyder zit er pas voor de tweede race op, maar Gardner laat wel een groot verschil zien. Ik geef Bo nog een jaar, maar daarna mag hij wel eens laten zien niet altijd de zwakste uit een team te zijn. Rijden kannie wel!

Volgens mij was hij vorigjaar wel de snelste van de 2
quote:

Miller’s transponder was in de laatste ronde uitgevallen ..
quote:

Ik geef Bo nog een jaar, maar daarna mag hij wel eens laten zien niet altijd de zwakste uit een team te zijn. Rijden kannie wel!

Als je niet beter kan rijden dan de rest dan is het snel gedaan. Over en uit.
Het is geen opleidingskamp of liefdadigheidsinstelling.
quote:
mathh schreef op 08 april 2018 @ 00:20:

[...]

Miller’s transponder was in de laatste ronde uitgevallen ..

Ja dat zag ik ook natuurlijk, maar gezien de ronden die hij daarvoor doorkwam was het wel logisch geweest nog even de focus op hem te zetten, of hij er nou af was gegaan of inderdaad alleen zijn transponder kapot was.
quote:
Bikefreak schreef op 08 april 2018 @ 00:42:

[...]

Als je niet beter kan rijden dan de rest dan is het snel gedaan. Over en uit.
Het is geen opleidingskamp of liefdadigheidsinstelling.

Volgens mij is Alex marquez al jaren langzamer dan zijn team maat.
Dus dat gaat niet helemaal op.
Denk aan sponsoren en geld.
quote:
Racer250cc schreef op 07 april 2018 @ 21:59:
Kan mij niet aan de indruk onttrekken dat dit circuit Bo niet echt ligt. Als je teamgenoot 9e staat doet hij zelf iets niet goed. Beetje tegenvallend.

Tja, in deze omstandigheden kan je hem weinig aanrekenen als rookie.
O[Afbeelding: IMG_2121.PNG]
Pff dat eeuwige wielrennen....
quote:
Tjokke84 schreef op 08 april 2018 @ 17:04:
Pff dat eeuwige wielrennen....

Geen last van op MotoGP.com
quote:
gerrit1957 schreef op 08 april 2018 @ 17:08:

[...]

Geen last van op MotoGP.com

Ja

Dat weten we nu wel.