Bekijk originele versie: gezocht Dunlop D211/D212

quote:
WillemVonGrumble schreef op 10 april 2018 @ 16:58:

[...]

Al gezien ,vind je prijs te pittig voor een DOT 2013.

Wat zou jij een geschikte prijs vinden?
Heb vorig seizoen ook met dezelfde band gereden en kon er niets aan merken. Zie video via de link in mijn post van deze banden. Zijn dus prima en niet droog of hard.
afgelopen oktober ook nog met dezelfde banden op Barcelona gereden

zie beelden in dit filmpje
Bedankt voor de tips mannen.

Ik ga het er maar eens op wagen!
quote:
DucTeep schreef op 10 april 2018 @ 16:55:
Dunlops rijdt je met een bandespanning van 1.4 achter (warm) en 2.4 voor (warm)

Als ik dat doe, vreten ze helemaal weg. Had dat eerst ook en omdat ik de vreetsporen bleef houden heb ik een andere vering achter erin gezet (was overigens nog standaard, dus ook wel nodig). Bleef....en toen zei Dave (Bandenman bij de ZAC) dat ik het nog maar es lager met de druk moest proberen. Tussen de 1,2 en 1,3 blijven ze perfect! Misschien ook met rijdersgewicht te maken. ;)

Door WillemVonGrumble op woensdag 11 april 2018 14:45

quote:
Zetixer schreef op 11 april 2018 @ 12:25:

[...]

Als ik dat doe, vreten ze helemaal weg. Had dat eerst ook en omdat ik de vreetsporen bleef houden heb ik een andere vering achter erin gezet (was overigens nog standaard, dus ook wel nodig). Bleef....en toen zei Dave (Bandenman bij de ZAC) dat ik het nog maar es lager met de druk moest proberen. Tussen de 1,2 en 1,3 blijven ze perfect! Misschien ook met rijdersgewicht te maken. ;)

Klopt dat is een gegeven , ik weeg 110km puur natuur *D En ik schat jou daar vlakbij in ;)

DucTape heeft het ideale race gewicht en lengte :o })
:}
quote:
WillemVonGrumble schreef op 11 april 2018 @ 14:45:

[...]

Klopt dat is een gegeven , ik weeg 110km puur natuur *D En ik schat jou daar vlakbij in ;)

DucTape heeft het ideale race gewicht en lengte :o })

Hahahaha!!! Idd, Type ik zo zwaar dat je dat kan zien? :P

Door WillemVonGrumble op donderdag 12 april 2018 19:38

quote:
Zetixer schreef op 12 april 2018 @ 11:32:

[...]

Hahahaha!!! Idd, Type ik zo zwaar dat je dat kan zien? :P

Ik zie je wel eens rijden tijdens de ZAC ;) Forse kerels vallen altijd wel op :P :+
quote:
WillemVonGrumble schreef op 12 april 2018 @ 19:38:

[...]

Ik zie je wel eens rijden tijdens de ZAC ;) Forse kerels vallen altijd wel op :P :+

Hahaha!!!! Motor is gewoon te klein. ;)

© 2001-2018 Motor-Forum