Bekijk originele versie: Opmerkelijk artikel in autoweek over motorrijders

quote:
Ride Dirty schreef op 13 mei 2018 @ 11:28:

[...]

Slaperig gelijk zetten aan dronken is appels en peren :W

Ok,slaapdronken dan :+
Het houdt de gemoederen nog steeds bezig zo te zien: https://www.motoplus.nl/n...et-rode-licht-heen-jagen/
quote:

Wat een goed stukje zeg :t
Ben alleen bang dat het heerschap van dat autoblaadje dusdanig ver van de werkelijkheid staat, dat het hem niets interesseert. En dat is dan weer des te triester.
Ik zou me niet teveel druk maken over zo'n rand debiel :')
hij is de aandacht niet waard :N
quote:
downsider schreef op 16 mei 2018 @ 19:24:
Ik zou me niet teveel druk maken over zo'n rand debiel :')
hij is de aandacht niet waard :N

Dat is dan ook weer waar. Maar daar is het nu een beetje te laat voor. Aandacht heeft hij genoeg. Zal best content zijn met zichzelf.
quote:
NR34 schreef op 16 mei 2018 @ 19:10:

[...]

Wat een goed stukje zeg :t
Ben alleen bang dat het heerschap van dat autoblaadje dusdanig ver van de werkelijkheid staat, dat het hem niets interesseert. En dat is dan weer des te triester.

Heel goed stuk en prima geschreven zonder te beledigen. Deze man snapt wel wat Nico helaas helemaal niet doorheeft.
quote:
NR34 schreef op 16 mei 2018 @ 19:44:

[...]

Dat is dan ook weer waar. Maar daar is het nu een beetje te laat voor. Aandacht heeft hij genoeg. Zal best content zijn met zichzelf.

Als genoeg mensen die zijn stupide kletspraat pareren met inhoudelijke goede argumenten,zoals in moto plus en er wordt ruchtbaarheid aan gegeven,wordt ie met de tijd vanzelf ,heel klein ;)

Door Full Throttle Twisty op woensdag 16 mei 2018 21:11

Vind het altijd frappant dat men het een goed idee vindt om sociopaten een platform te geven. Die hebben psychische hulp nodig, niet een column
Misschien moeten de meesten hier dat stukje in Autoweek nog 's lezen.
quote:
Xtine schreef op 16 mei 2018 @ 21:17:
Misschien moeten de meesten hier dat stukje in Autoweek nog 's lezen.

Misschien ook niet.

© 2001-2018 Motor-Forum