Bekijk originele versie: Kawasaki ZX14/ZZR1400 Topic deel II Where power meets beauty

quote:
Kingderp schreef op 30 oktober 2017 @ 06:50:
Ok dank dan ga ik deze week ermee terug. Is denk ik de laatste keer dat ik onderhoud bij een grote keten laat doen. Als ik ook zie wat ze voor die lagers hebben gerekend... 22 euro per stuk, hetzelfde SKF lagertje is elders verkrijgbaar voor 7 euro.

Overigens ga ik ook deze week eens kijken wat ze nou met het lichtfilter hebben gedaan. Er zat namelijk een KN filter in, maar op de factuur staat 36 euro voor een OEM luchtfilter en 3 euro voor KN filter cleaner, rare combi.

Dat is goed maf inderdaad , zou het ze direct hebben gevraagd wat dit voorsteld.
Nou ja ze hebben het vanochtend weer prima opgelost. Ben alleen dat luchtfilter vergeten, moet ik nog ff kijken wanneer ik tijd heb.

Pro tip: als je je voorvork iig 2 cm doorsteekt stuurt ie als een malle, het was niet aan mij besteed :+
ZZR rijders u bent gewaarschuwd, bij mij is onderstaande moer eraf getrild en tussen m'n stuurnok en frame terecht gekomen, waardoor ik op mijn bakkes ben gegaan, met flinke kuipschade als gevolg.

[Afbeelding: mCvXk8X.jpg]

Op diverse fora vind ik meer verhalen van mensen waarbij exact hetzelfde moertje is losgekomen.

[Afbeelding: IMAG1880.jpg]
Voor de liefhebbers in de aanbieding:

Ik had al een ZZR kofferrek in de aanbieding, maar niemand heeft ooit gehapt.
Niet zo gek als ik de koffers er niet bij deed.

Maar, de koffers, Givi V35, stuks 2, links ende rechts, zijn ook te koop!
Tech uitvoering, dus met clear reflectors en matzwarte afwerking.

Wie o wie wil er van zn ZZR een functionele reisfiets maken??

PB bij interesse

:]
Helaas... de ZZR rijder is een uitstervend ras geworden vrees ik...................

Door motoRRmania op zondag 13 mei 2018 19:00

Denk eerder dat dit forum in huidige vorm helaas een zwaar gedateerd fossiel is. Als alles waar een jaar niet op gereageerd is nou gewoon al automatisch in de vuilnisbak verdwijnt heb je al een beter overzicht. Als je nu iets zoekt krijg je een gigantische lijst prehistorische topics, of irrelevante onderwerpen en 100x hetzelfde.

© 2001-2018 Motor-Forum