Bekijk originele versie: Livio Loi fan topic

quote:
Scarrrr schreef op 28 juni 2017 @ 09:59:

[...]

De prestaties van Binder in z'n eerste paar moto3 jaren waren ook niet om naar huis te schrijven hoor :N

Jij leest het te letterlijk ;) Ik heb hiervoor al aangegeven dat Binder na ca. 5 jaar onzichtbaar te zijn geweest ineens vooraan mee deed ;)
Dat is waar :)
Tot nu toe een onzichtbaar seizoen voor Livio. En nu uit het niets 4e. Waar kwam dit vandaan? Knap hoor :}
quote:
NR34 schreef op 13 augustus 2017 @ 11:47:
Tot nu toe een onzichtbaar seizoen voor Livio. En nu uit het niets 4e. Waar kwam dit vandaan? Knap hoor :}

Makkelijk circuit,lange rechte stukken. Hoop voor hem dat hij hier niet op blijft teren en nu ook doorzet. Want voor de rest zijn de prestaties zeer matig in zo'n goed team. Vooral als je naar Mir kijkt.
quote:
NR34 schreef op 13 augustus 2017 @ 11:47:

Ik vraag me af of het iets te maken heeft met dat Livio volgend jaar nog geen zitje heeft. Dat heeft al vaker een halve seconde per lap gescheeld volgens mij. :X
Wat een horrorcrash was dat van Livio vandaag.....
Dat hij er met alleen een sleutelbeenbreuk vanaf komt,
hulde aan het airbagpak!
Zie ook:https://www.racesport.nl/motogp/livio-loi-over-zijn-horror-crash-in-misano-audio-en-video/
Sterk gereden vandaag, met een mooie tweede plaats als resultaat. 8-) :]
quote:
ivan210674 schreef op 22 oktober 2017 @ 17:14:
Sterk gereden vandaag, met een mooie tweede plaats als resultaat. 8-) :]

Ik had zelfs nog hoop op overwinning.
Oma, opge*****!

Wat is er met "onze" Livio aan de pepernoot jongens? :?

18de, 21ste en 24ste in de laatste races, terwijl die in Amerika ineens sterk was lijkt het er nu even helemaal uit te zijn...

Je zou toch denken dat de combi Reale Avintia, KTM machine en Moto3 race winnaar toch minstens iedere race om de puntjes zou moeten vechten?

Ik ben bang dat het voor Livio zo een heel moeilijk verhaal gaat worden om voor volgend jaar ergens een plekkie te vinden en zou het jammer vinden als hij in de (met alle respect) WSS300 terecht komt. -O-
Misschien samen met maatje Bo?
Die wacht ook nog op z'n eerste punt :/
quote:
Paul4all schreef op 05 juni 2018 @ 12:58:
Misschien samen met maatje Bo?
Die wacht ook nog op z'n eerste punt :/

Totaal andere situatie natuurlijk...
quote:
TripleSteve schreef op 05 juni 2018 @ 11:37:
Oma, opge*****!

18de, 21ste en 24ste in de laatste races, terwijl die in Amerika ineens sterk was lijkt het er nu even helemaal uit te zijn...

Je zou toch denken dat de combi Reale Avintia, KTM machine en Moto3 race winnaar toch minstens iedere race om de puntjes zou moeten vechten?

Ik ben bang dat het voor Livio zo een heel moeilijk verhaal gaat worden om voor volgend jaar ergens een plekkie te vinden en zou het jammer vinden als hij in de (met alle respect) WSS300 terecht komt. -O-

Wat dacht je van de Sky jongens ? en Antonelli en Bastianini ??
Zo zijn er zoveel die het heel moeilijk lijken te hebben

Door TeamHeronSuzuki op dinsdag 05 juni 2018 23:01

quote:
TripleSteve schreef op 05 juni 2018 @ 11:37:
Oma, opge*****!

Beetje laatste kans voor Livio lijkt me......dus er moet wel wat gebeuren!

Door Rudi Sidecar op woensdag 06 juni 2018 14:08

Ben bang dat het hem aan mentale hardheid ontbreekt. Hij kan niet "om de problemen heenrijden" om maar eens een cliché uit de kast te trekken. Als de omstandigheden ideaal zijn kan hij bloedsnel zijn, maar zodra dat niet zo is is Livio nergens te bekennen.

© 2001-2018 Motor-Forum