Bekijk originele versie: iGO Primo 2.4 Motorcycle Edition

Wim,
Zoek via google naar "Mio 268 unlock". Je moet je mio met software unlocken waardoor je de Navigatie software kan aanpassen of te wel de Moto editie erop kan zetten.

Mocht je een oudere Mio bezitten, wat volgens mij de 268 is, dan heb je kans dat het niet werkt. Naast dat de unlock software moeilijk te vinden is zijn de kaarten te groot voor dit apparaat. Ik heb hier ervaring mee met een Mio H610, C230 en C320. Deze liggen nu bij mij in het electronica museum omdat ze de kaarten niet aankunnen.
Elrosso

Bedankt voor je reactie.
Het is trouwens een Mio 168 digiwalker pocket pc.
Ik kan daar wel iGo primo op draaien, maar krijg foutmeldingen.
Misschien moet er in Sys.txt iets veranderen
iGo8 draaid daar primo op hoor!

Ik denk dat ik het maar met mijn oude samsung galaxy S3 mini blijft doen.
Die werkt prima met tomtom go mobile.

Met vriendelijke groet,
Wim Verhoeven
De links naar de motor edition en de stem lijken niet meer te werken. Kan iemand mij helpen? Probeer mijn Interphone op Igo primo te laten draaien. Alvast dank!!
Niemand? 😕
Het hele Windows CE/IGO gebeuren is inmiddels ingehaald door de diverse Android apps. De motoreditie was een geweldig product ten tijde van lancering. Maar begint nu wel wat achterhaald te worden.
Ik ben inmiddels helemaal om naar Android. En sinds ik een nieuwe pc heb, heb ik ook niks meer qua IGO, motoreditie of Becker in de aanbieding.
Er bestaan diverse leuke apps voor Android die de motoreditie ruimschoots overtreffen. TomTom GO is de bekendste. Maar ook speciale motornavigatie van Kurviger en Calimoto zijn erg goed. En natuurlijk niet te vergeten onze Nederlandse trots Tyre navigatie.
quote:

PB!
Als iemand de files heeft kan ik ze wel hosten :)
Ik ben ook op zoek naar de files!
Heb mijn oude Mio P350 nog draaien op Tomtom 7, maar iGO Primo draait ook perfect! Nu de Motor Editie nog zien te vinden...

-edit-
Deze link doet het nog:
https://ulozto.net/!Y1VC7eaX8/moto-edit-1-9-zip (ff knippen en plakken in je browser)

-edit 2-
Werkt als een trein!
Dank je! Ga dit weekend gelijk proberen. Ook in nk taal?
quote:
paul snip schreef op 26 februari 2018 @ 23:46:
Het hele Windows CE/IGO gebeuren is inmiddels ingehaald door de diverse Android apps. De motoreditie was een geweldig product ten tijde van lancering. Maar begint nu wel wat achterhaald te worden.
Ik ben inmiddels helemaal om naar Android. En sinds ik een nieuwe pc heb, heb ik ook niks meer qua IGO, motoreditie of Becker in de aanbieding.
Er bestaan diverse leuke apps voor Android die de motoreditie ruimschoots overtreffen. TomTom GO is de bekendste. Maar ook speciale motornavigatie van Kurviger en Calimoto zijn erg goed. En natuurlijk niet te vergeten onze Nederlandse trots Tyre navigatie.

Dat geloof ik direct. Bij de aanschaf van de motor echter zat er 'kosteloos' een interphone bij, waarvan men vanwege een afgebroken houder de status niet van wist. Ik heb alles netjes kunnen herstellen, deze draait nu eenmaal op die software.

In de toekomst zal ik ooit wel eens een tt 450 rider aanschaffen ofzo, maar gezien de weinige keren dat ik het gebruik en dit gratis is, lag dit voor de hand. Voor m'n mobiel zou ik toch weer een watervrije houder e.d. moeten regelen. Maar desondanks dank voor de tips!
quote:
paul snip schreef op 26 februari 2018 @ 23:46:

Heb je aandelen? :P

IGO is zeker niet achterhaald, de software is wat verouderd maar de kaarten zijn voor zover mij bekend prima up2date. Het onderliggende OS is m.i. niet belangrijk genoeg voor een draagbare navi.
Mijn Navi bewust gekocht op prijs en mogelijkheid tot igo / motoreditie ik was voor <100 euro klaar.

een android device had ik ook zeer zeker geapprecieerd maar was nou eenmaal een stuk duurder, ik heb bewust niet gekozen voor een smartphone oplossing omdat ik dat wat ingewikkeld vind met opladen (losse stekkertjes e.t.c.)
Nee, geen aandelen! Wel fan van de TomTom GO app. En een aantal andere apps zoals Calimoto, Kurviger en MyRouteApp. De flexibiliteit is het grote pluspunt wat mij betreft.
Ik kan ook nog wel even uit de voeten met het op IGO gebaseerde Becker Mamba in mijn chinese Exelvan Windows CE apparaat. De HERE kaarten van Q4 2017 heb ik al weer gesignaleerd op het web.
Ik heb wel eens wat ruzie met vooral gefabriceerde of gedownloade routes. Daarom laat ik het fabriceren van een mooie bochtige route wel over aan Mamba zelf en eventueel door Kurviger. Gaat snel en het resultaat stelt mij regelmatig tevreden. Natuurlijk kan het beter, maar dat zelf uitvogelen, omzetten en installeren kost mij teveel tijd en hoofdbrekens. En als ik dan ergens halverwege de route vastloop en het de nodige moeite kost om de rit weer op te pakken ben ik er wel klaar mee.
Op de SD kaart in de Exelvan heb ik ook nog motoreditie staan. Doet het ook prima, maar mist t.o.v. Mamba de bochtige route optie. Daarom gebruik ik vrijwel altijd Mamba.
quote:
hd2w4w schreef op 02 maart 2018 @ 15:26:
De HERE kaarten van Q4 2017 heb ik al weer gesignaleerd op het web.

Waar?
quote:

Wil ik ook weten.

Het is telkens een enorme zoektocht naar goede downloads.
1 ding scheelt.

Deze zomer komt de nieuwe TomTom Rider 550 in mijn stal
quote:
hd2w4w schreef op 02 maart 2018 @ 15:26:
Ik kan ook nog wel even uit de voeten met het op IGO gebaseerde Becker Mamba in mijn chinese Exelvan Windows CE apparaat. XXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Op de SD kaart in de Exelvan heb ik ook nog motoreditie staan. Doet het ook prima, maar mist t.o.v. Mamba de bochtige route optie. Daarom gebruik ik vrijwel altijd Mamba.

Ik gebruik nog zeer regelmatig de motoreditie op m'n Chinese Excelvan. Ben er nog altijd heel tevreden over. Doet alles wat ie moet doen. Heb alleen de laatste tijd wat vage problemen met de hardware (al 2 voedingssnoeren defect), maar dat hoort in een ander draadje...
Waar ik HERE Q4 2017 heb gezien? Ik weet niet exact meer wat ik op dit gebied wel of niet mag vermelden, maar ik kijk graag op Spotnet.
Ook te vinden op gpspower.net
Links werken weer! Man man eeuwen geleden, excuses mensen. Blij dat er nog zoveel plezier van hebben
quote:
Martell schreef op 02 maart 2018 @ 22:17:

[...]

Wil ik ook weten.

Het is telkens een enorme zoektocht naar goede downloads.

Verwijder deze reactie maar als het niet mag, maar ik haal ze al jaren van dezelfde plek, g p s p o w e r . n e t
wel account aanmaken geloof ik om bericht te "liken" zodat je links kan zien.
quote:
hozzira schreef op 05 maart 2018 @ 23:02:
Links werken weer! Man man eeuwen geleden, excuses mensen. Blij dat er nog zoveel plezier van hebben

Welkom terug.... :W
En nogmaals bedankt voor de motoreditie. :}

Door MTFDarkEagle op dinsdag 06 maart 2018 08:28

quote:

Welkom terug!! *O* *O* *O*

Nog steeds heb ik erg veel plezier van de Motor-Edition! *O* :] :}
Idd welkom terug Hozirra 🤪
Oud onderwerp pfff, dag oma!

Hozzira, fijn dat je weer meedoet!

Zondag had ik de Rage laten vallen, hij startte wl op maar niet meer het gps/mf-editie gedeelte, igo kon het path naar de start hiervan niet meer vinden, ook Myboot deed het niet meer. Nu bedacht ik me net dat je dan ook simpel de zaak kon herinstalleren en voila hij doet het weer! (had alles nog wel op mijn Hd staan, dat was makkelijk zoeken ;) )
quote:

Mooi dat je er weer bent. Volgens mij is er nog steeds een grote groep dankbare gebruikers; ik gebruik je versie in ieder geval nog steeds!

© 2001-2018 Motor-Forum