Bekijk originele versie: S1000RR Deel 7

Vandaag met de sc blokken gereden en is goed bevallen, bedankt Tom👍

Door MasterTommy op maandag 14 mei 2018 19:31

quote:
baldbiker schreef op 14 mei 2018 @ 18:29:
Vandaag met de sc blokken gereden en is goed bevallen, bedankt Tom👍

:]
noob vraagje..

waarvoor is dit stekkerpunt en is dit standaard? En is er een stekker te krijgen voor een garmin navigatie?

Staat er alleen stroom op bij contact aan?

[Afbeelding: wvog2du.jpeg]
quote:
Ilmar schreef op 17 mei 2018 @ 13:30:
noob vraagje..

waarvoor is dit stekkerpunt en is dit standaard? En is er een stekker te krijgen voor een garmin navigatie?

Staat er alleen stroom op bij contact aan?

[afbeelding]

Niet standaard. Stekkers zijn ervoor te krijgen, voorbeeldje van TecMate - of goedkoper via ali / ebay. Heet ook wel DIN aansluiting, of BMW aansluiting (want vooral op BMW en later ook Triumph te vinden)

edit:
Stroom bij contact aan: hangt af van de implementatie. Ik heb zelf net zo'n stopcontact in mn 2010 S1000RR gemonteerd, die heb ik direct op de accu geplaatst (met zwevende zekering natuurlijk).

Nadeel: Altijd prik op.
Voordeel: Zo kan ik ook de accu bijladen middels een mannetje stekker zonder zadel te demonteren.

De montage kan ook gebeuren met een piggy-back zekering, op de accesoire stekker, direct op de accu of afgetapt van bijv de verlichting. Hoe dat bij jouw motor gedaan is weten wij dus niet :)
Thnx daan, ga eens kijken of er stroom op blijft staan als het contact uit is.
Zit iig wel mooi gemonteerd met een carbon plaatje aan het rem reservoir.
Is het plaatsen van een volledig uitlaat systeem makkelijk zelf te doen en is het nodig de motor opnieuw te laten afstellen? Zoja hoe? Moet dat met een PCV bv?
quote:
Ilmar schreef op 24 mei 2018 @ 20:20:
Is het plaatsen van een volledig uitlaat systeem makkelijk zelf te doen en is het nodig de motor opnieuw te laten afstellen? Zoja hoe? Moet dat met een PCV bv?

Is goed zelf te doen, technisch niet heel spannend. Afstellen is wel beter, maar ik weet niet of het noodzakelijk is. Dit kan direct in ECU, naar ook dmv PowerCommander.

© 2001-2018 Motor-Forum