Bekijk originele versie: Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

quote:
gemonde schreef op 13 april 2018 @ 12:53:
Hola Nudisten,
Een maatje van me staat op het punt zijn nuda te koop te gaan zetten. Misschien hier iemand geintereseerd.

Het betreft een gewone, zwarte. 24k gelopen. Al het onderhoud gehad, ook afgestempeld. Het is van oorsprong een duitse motor fiets. Motor fiets verkeerd in nieuwstaat. Banden 500km oud.

Helemaal standaard op handvat verwarming, velgstriping en R&G kentekenplaathouder na.

Begreep dat de vraagrpijs aan 7950 euro zit.

Is dat die ene die nog geen 2 weken in Nederland is :P? Waarom verkoopt ie m al zo snel
ja dat is die, het is toch niet wat hij ervan had verwacht. Hij blijft gewoon bij de supermotards.
Goedemorgen allen,

Ben sinds sept vorig jaar ook eigenaar van een nuda 900. Uit 2012 met 8500 km.
Optisch gekocht zoals op de foto.
Heb er zelf een bmc luchtfilter op gezet en heb gisteren een pcv besteld. Twijfel nog of ik er een race spruitstuk van Arrow op zet. [Afbeelding: Nuda klein1.jpg]
Welkom bij de club !
Als je overweegt van je brommer een keer uit te laten op circuit (of er een zeer sportieve rijstijl hebt) kan je beter de Arrow collectors niet moneteren.
Deze beperken namelijk de grondspeling.
GPR is beter daarvoor.
Oww dank u.😀

En de gpr is nog goedkoper ook. Nog tips qua vering? Ohlins zijn prachtig alleen past dat geel niet bij mijn brommert.
De Ohlins upgrade achteraan is niet bepaald het geld waard - een goede 2dehands deal buiten beschouwing gelaten.
Beter, maar zeker niet perfect. Ik zou dan eerder opteren voor Wilbers.
Vooraan is de R versie wel een goede upgrade, indien je een sportieve tot race rijstijl aanhoudt.
Past de R versie dan op een "gewone"?
Iemand nog interesse in koffers?

MF prijs: 350 euro
https://link.marktplaats.nl/m1257665858
quote:
jack010 schreef op 04 mei 2018 @ 10:26:
Past de R versie dan op een "gewone"?

Ja
Heb mijn voorpoten lekgereden in de vogezen afgelopen weekend. Morgen maar eens naar de lokale reperateur brengen.
Waar zou ik het knipperlicht relais kunnen vinden?😕
quote:
Domih schreef op 14 mei 2018 @ 17:55:
Heb mijn voorpoten lekgereden in de vogezen afgelopen weekend. Morgen maar eens naar de lokale reperateur brengen.

Blijf dan ook met 2 wielen op de grond :+
quote:
waynus schreef op 14 mei 2018 @ 21:47:

[...]

Blijf dan ook met 2 wielen op de grond :+

Daar is deze motor toch niet voor :+?

En het kwam door veel en lang vieze regen ;(
edit: ben voorzien ;)

© 2001-2018 Motor-Forum