Bekijk originele versie: Ducati Deel #121 Xmas edition

Vanwege een upgrade in cc's heb ik mijn Ducati 750 SS ie in de verkoop gedaan op het forum. Een lekker ding!
Te koop: Ducatie 750 SS ie - Motor-Forum
Mensen opgelet. M'n goede, mooie SL II (1993) gaat de komende weken in de verkoop. Iets begin 40dkm, volledige SL specs (met jonge originele full floaters) en kosten noch moeite gespaard in het onderhoud. Ik heb goed in de rondte gekeken, maar in Nederland en Duitsland is er geen enkele meer te koop.

[Afbeelding: HPIM0698.jpg]

Het is een hele vette SL, voorzover ik weet alle delen origineel (kont, kuipen, tank), op de bank hoger vermogen dan fabriek.

Stuur even een pb als je interesse hebt (ik zal af en toe even hier kijken).
quote:
AT74duc schreef op 13 mei 2018 @ 23:15:
Mensen opgelet. M'n goede, mooie SL II (1993) gaat de komende weken in de verkoop. Iets begin 40dkm, volledige SL specs (met jonge originele full floaters) en kosten noch moeite gespaard in het onderhoud. Ik heb goed in de rondte gekeken, maar in Nederland en Duitsland is er geen enkele meer te koop.

[afbeelding]

Het is een hele vette SL, voorzover ik weet alle delen origineel (kont, kuipen, tank), op de bank hoger vermogen dan fabriek.

Wel zonde maar voor de juiste prijs is alles te koop nietwaar.... ;)
quote:
AT74duc schreef op 13 mei 2018 @ 23:15:

[afbeelding]

Dan heb je toch niet goed genoeg gezocht ik had er in een paar seconden zoeken al 10 te koop gevonden in Duitsland :P ;)
Maar ze zijn inderdaad zeldzaam.
quote:
Go Foggy schreef op 17 mei 2018 @ 09:30:

[...]

Wel zonde maar voor de juiste prijs is alles te koop nietwaar.... ;)

Ik heb goed nagedacht over m'n leven en ben tot veel conclusies gekomen. Dit heeft geresulteerd in een totaal andere manier van denken en leven. Dit leidt er toe dat ik allerhande bezit aan het verkopen ben, eenvoudigweg omdat het niet bijdraagt aan m'n leven, het staat er allemaal maar en het heeft geen enkel nut. Vermogen wil ik benutten om m'n leven te verbeteren en dat betekent dat overbodig bezit verkocht wordt om plaats te maken voor renderend vermogen.

Ik heb geen bezwaar om te werken voor m'n inkomen, maar vind erg het vervelend als ik dat zelf moet doen. Dat houdt me namelijk ernstig af van volledige vrijheid en onafhankelijkheid.
quote:
RG-gamma schreef op 17 mei 2018 @ 11:13:

[...]

Dan heb je toch niet goed genoeg gezocht ik had er in een paar seconden zoeken al 10 te koop gevonden in Duitsland :P ;)
Maar ze zijn inderdaad zeldzaam.

Zal nog eens kijken. Wat ik gezien heb is over het algemeen niet origineel, compleet of goed. Zie ook wel wat al jaren op de markt is. Ik heb er niet veel haast mee, maar wel dingen in gang gezet.
quote:
AT74duc schreef op 17 mei 2018 @ 19:05:

[...]

Zal nog eens kijken. Wat ik gezien heb is over het algemeen niet origineel, compleet of goed. Zie ook wel wat al jaren op de markt is. Ik heb er niet veel haast mee, maar wel dingen in gang gezet.

Ach, is het belangrijk? In Nederland zijn ze zeker zeldzaam,dus te koop zetten en afwachten
of er een liefhebber voor te vinden is.
Ik heb gekeken op Mobile.de
Bij Startwin staat er ook 1 te koop, https://www.voorraadmodul...ducati-900-ss-superlight/
[Afbeelding: nV4TyR.jpg]
Vandaag mijn nieuwe helm opgehaald, ik kan voorlopig weer vooruit
Gadsamme wat een dik ding.

Door mafkeezzz1981 op vrijdag 18 mei 2018 20:09

quote:
Hubertje schreef op 18 mei 2018 @ 19:53:
Gadsamme wat een dik ding.

Je doelt op dat hoofd waar die helm op past ?? 🙃🙃
Mooie helm, niet tegengekomen bij de dealer. Waar gekocht als ik vragen mag?
Deze kun je ook niet tegenkomen, want op verzoek zo gemaakt :t

Motor en helm gekocht bij Moto Puro en het spuitwerk is gedaan door https://www.mwdesigns.nl
quote:
igorv schreef op 13 mei 2018 @ 22:03:
Vanwege een upgrade in cc's heb ik mijn Ducati 750 SS ie in de verkoop gedaan op het forum. Een lekker ding!
Te koop: Ducatie 750 SS ie - Motor-Forum

En hij is verkocht aan een happy owner. Zal em missen! :)
quote:
AT74duc schreef op 17 mei 2018 @ 19:03:

[...]

Ik heb goed nagedacht over m'n leven en ben tot veel conclusies gekomen. Dit heeft geresulteerd in een totaal andere manier van denken en leven. Dit leidt er toe dat ik allerhande bezit aan het verkopen ben, eenvoudigweg omdat het niet bijdraagt aan m'n leven, het staat er allemaal maar en het heeft geen enkel nut. Vermogen wil ik benutten om m'n leven te verbeteren en dat betekent dat overbodig bezit verkocht wordt om plaats te maken voor renderend vermogen.

Ik heb geen bezwaar om te werken voor m'n inkomen, maar vind erg het vervelend als ik dat zelf moet doen. Dat houdt me namelijk ernstig af van volledige vrijheid en onafhankelijkheid.

Je bent de all new and improved MONA lees ik wel _O-

© 2001-2018 Motor-Forum