Bekijk originele versie: Kawasaki Dissidenten +Z1000-Z800-Z750[s][r] plaza deeltje 72

Hallo peeps,

Ik ga vrijdag mijn eerste motor ophalen!!!
Dit is een zwarte Z750 uit 2008.
Ik wil hem graag customizen door er een windscherm op te zetten etc. Heeft hier iemand nog een windscherm voor een leuke prijs of weet iemand een leuk adresje?
Verder wil ik wheelstriping aanbrengen. Iemand enig idee hoe ik daaraan kom voor een leuke prijs?
@ Erwinracer

Merk je veel verschil met het flyscreen op de snelweg?

Door CrimsonGuard op donderdag 17 mei 2018 18:57

quote:
boytje schreef op 06 mei 2018 @ 14:28:

[...]

Klote!

Zelf geen schade?

Gelukkig maar weinig. Een flinke schaafplek op mijn onderarm omdat de rits van mijn Difi motorjasje het direct begaf tijdens de val :S
quote:
boytje schreef op 17 mei 2018 @ 06:24:
@ Erwinracer

Merk je veel verschil met het flyscreen op de snelweg?

Je merkt het wel ja, vooral op de snelweg heb je net even iets minder last van de wind.
Mijn Z1000 is onderhanden genomen bij Madracing.

Het resultaat mag er zijn :9~
[Afbeelding: 30 grafiekje.jpg]
quote:
Xmchelle schreef op 16 mei 2018 @ 18:58:
Hallo peeps,

Ik wil hem graag customizen door er een windscherm op te zetten etc. Heeft hier iemand nog een windscherm voor een leuke prijs of weet iemand een leuk adresje?
Verder wil ik wheelstriping aanbrengen. Iemand enig idee hoe ik daaraan kom voor een leuke prijs?

https://www.google.nl/sea...hrome-mobile&ie=UTF-8

Weet niet wat je precies wil maar zal vast wat tussen Staan ;)
quote:
Xmchelle schreef op 16 mei 2018 @ 18:58:
Hallo peeps,

En je nieuwe bike binnen?
Even een vraagje! Ik zoek een K&N Oliefilter voor mijn Z750 uit 2010, klopt het dat de KN-303 de juiste is? :]
Beste z'ters,
Ik lees dit topic sinds kort ook mee en nu is het dan eindelijk zover dat ik sinds kort in het bezit ben van een z1000 :] .
Vincent uit omgeving utrecht
[Afbeelding: image-2018-05-24.jpg]
quote:
Vince-biker schreef op 24 mei 2018 @ 20:11:
Beste z'ters,
Ik lees dit topic sinds kort ook mee en nu is het dan eindelijk zover dat ik sinds kort in het bezit ben van een z1000 :] .
Vincent uit omgeving utrecht
[afbeelding]

Gefeliciteerd met de z1000 gave bike!

© 2001-2018 Motor-Forum