Bekijk originele versie: Dani Pedrosa deel II

quote:
YonnyHernandez schreef op 24 september 2017 @ 23:53:
Denk dat Pedrosa in dit soort omstandigheden gewoon de beste van het veld is. Hoge temperaturen en banden die snel slijten waardoor je soepel moet rijden om hard te gaan, dat kan hij als de beste. Jerez was een soortgelijke race met ook dezelfde 3 namen op de eerste 3 plekken.
Ik was eens op Cartagena met Barry Veneman, en die vertelde dat niemand zijn motor zo snel rechtop kan zetten als Pedrosa.
Dus inderdaad.. wat nou edge grip? Gas! :Y _O-
quote:
YonnyHernandez schreef op 24 september 2017 @ 23:53:

[...]

Denk dat Pedrosa in dit soort omstandigheden gewoon de beste van het veld is. Hoge temperaturen en banden die snel slijten waardoor je soepel moet rijden om hard te gaan, dat kan hij als de beste. Jerez was een soortgelijke race met ook dezelfde 3 namen op de eerste 3 plekken.

Is dit niet een beetje voordeel van zijn lengte/gewicht?
Wel superT gedaan iig..
quote:
Worldbeater schreef op 25 september 2017 @ 09:16:

[...]
Ik was eens op Cartagena met Barry Veneman, en die vertelde dat niemand zijn motor zo snel rechtop kan zetten als Pedrosa.
Dus inderdaad.. wat nou edge grip? Gas! :Y _O-

Ja is echt puur skill van Dani. Daardoor kan hij met dat kleine lijf toch hard rondgaan met zo'n grote machine.
quote:
Marlig schreef op 24 september 2017 @ 21:18:

Hoop echt dat Pedrosa een ijzersterk slotfase heeft van dit seizoen.

Dat hoopte ik ook, laatste race 12e en daarvoor dat gedoe met zijn achterband....

En nu in de WK lijst ingehaald door Rossi...
Mooie en verdiende eerste plek. Super spannende race.
Mooi gevecht, met mooie uitkomst :Y
Die kleine Pedro! Valt stiekem niet op dat hij nog maar zes podia nodig heeft om Agostini voorbij te gaan in het totaal aantal podia dat hij heeft behaald. Dan staat hij achter Rossi nr. 2!
Jammer dat die Michelins niet werken bij hem als het wat kouder is.
Zo jammer dat het zo moest aflopen. Hij was lekker bezig vandaag.
Komt er nog goed vanaf met z'n pols.

© 2001-2018 Motor-Forum