Bekijk originele versie: Yamaha XSR 700 900 FASTER SONS

Verbouwing van de motor wel wat vertraging , nog 1 week dan is het laswerk klaar ,
en dan nog het spannendste gedeelte ..... painting !
Ik schat nog n maand , hangt wel van de spuiter af .
quote:
Krentenbol schreef op 15 mei 2018 @ 20:26:
Wat moet ik daar nou voor vragen ??....... 25,00 ?? ........ is dat ok

Vind ik goed hoor zijn al een stuk mooier als de kaal plastic van de 700..

Edit edit : Je hebt PM ik neem ze graag over. Die andere baracuda die ik op het oog had vind ik toch eigenlijk te puntig voor de XSR en bovendien minder zicht daardoor...

Ben wel heel benieuwd wasvoor kunstwerk ze er van maken

Door motoRRmania op vrijdag 18 mei 2018 09:15

[Afbeelding: ED2BBEB0-E52D-4FB6-A839-02E5157A9168.jpeg]
[Afbeelding: DD7E0B02-A4CB-428B-B0AD-B9801B45A11B.jpeg]
[Afbeelding: Xs r]

Zo is hij helemaal af naar mijn smaak. Akra erop gezet, supervet geluid net niet hinderlijk op continu snelheid en presteert met de Boosterplug (+6% rijker mengsel dankzij -20 graden temperatuursensor) zeer goed.
Ziet er goed uit, ben ook aan het kijken voor een Akra. Vind de standaard toch een beetje jammer.

Wat zijn dat voor richtingaanwijzers? Zien er een stuk strakker uit dan de standaard.

Door motoRRmania op vrijdag 18 mei 2018 16:14

quote:
ReneDrie schreef op 18 mei 2018 @ 09:28:

Ziet er goed uit, ben ook aan het kijken voor een Akra. Vind de standaard toch een beetje jammer.

Wat zijn dat voor richtingaanwijzers? Zien er een stuk strakker uit dan de standaard.

Ja vind het erg cool staan, klinkt goed en presteert goed. Die hielbeschermer kan er wel af nu ga ik nog doen, die is nu overbodig omdat de uitlaat niet meer uitsteekt.

Het geluid is fantastisch vind het behoorlijk luid zelfs op continu tempo vond ik die serene rust van de orginele ook wel wat hebben. Dat er mensen zijn die dat eindstuk er persee uit willen kunnen halen is me een raadsel je verziekt je flow compleet en maakt een hells graflawaai. Op de xsr700 klinkt hij vele malen minder luid trouwens.

Die knippers had ik op een engelse custom site gevonden weet even niet meer welke.

Door motoRRmania op dinsdag 22 mei 2018 16:18

quote:
Krentenbol schreef op 15 mei 2018 @ 20:26:
Wat moet ik daar nou voor vragen ??....... 25,00 ?? ........ is dat ok

Ik zou ze graag overnemen die spiegels... ik heb je een Bericht gestuurd mocht je het lezen om het verder af te handelen.

© 2001-2018 Motor-Forum