Bekijk originele versie: Be-He Landmarkrally 2017

Ik dacht dat de cb1 rijklaar was :?

Je hebt tijd zat om alles bij elkaar te rijden, dus ik doe nix aan compensatie :N
quote:
Strikkie schreef op 08 mei 2017 @ 09:49:
Ik dacht dat de cb1 rijklaar was :?

Je hebt tijd zat om alles bij elkaar te rijden, dus ik doe nix aan compensatie :N

Bandjes zijn nu echt super scary geworden. 7 jaar oud en continu slippen bij remmen met passie. Dus eerst nieuwe bandjes er op.
Dat is wel eng ja.
Bandenwissel en gaan
quote:
Strikkie schreef op 08 mei 2017 @ 13:01:
Dat is wel eng ja.
Bandenwissel en gaan

Idd, dat is een werkje van niks en had 1 mei klaar kunnen zijn.
Derhalve wil ik een protest bij de wedstrijdleiding indienen tegen deze schwalbe!

:+
Nu ik er bij nadenken, als ikzelf met passie rem, slipt ze ook, vooral bij nattigheid
Je moet gewoon leren je in te houden :+

Wat gooi je er op? BT45's?
Schwalbe? Ik word hier onjuist bejegend en benadeeld. Er is hier wss sprake van matchfixing! Wacht maar, ik ga voor de comeback van de century hiero. ;)

Er komen S20 EVO's op.
Potjandoppie!
Duits, Engels, er wordt hier nogal gespeculeerd op mijn talenkennis!
:?
ixnaptrnixvan
Moet je trouwens je eigen aangedragen landmark ook bezoeken en kieken?
Ben jij belazerd?
Daar ben je toch al geweest, dus daar krijg je automatisch een punt voor zodra ik het plaats. En alle aangeleverde Landmarks worden gebruikt.

Door Maximus Braaapus op maandag 08 mei 2017 17:24

Moet je natuurlijk wel je motor er bij zetten heh. ;-)
Zucht...

Ik heb toch ook niet iedere keer mijn motor bij de Landmarks staan?

Hoewel ik dan wel meer kans maak dat ik eens gespot wordt

Door Maximus Braaapus op maandag 08 mei 2017 17:30

Jij doet toch niet mee. :-P

Door Maximus Braaapus op maandag 08 mei 2017 17:31

Meer zo van als je de foto maakt maak je er ook een met je motor erbij. Of mag je ook digivinds inleveren?
Ff wat anders; op Jacco na heeft iedereen een Landmark ingestuurd. Komende maand worden dat de Landmarks van de maand. Dat zijn er zes. Op een of andere manier voelt het niet goed om dan voor het laatste Landmark een extra punt te geven. Dat doe ik dus niet voor Juni.
Ik vind dat Landmarks die ná 28 Mei worden ingeleverd niet meer meedoen. In Juni krijgen jullie dus zes of zeven (misschien wel meer) foto's. :Y

Graag jullie mening })
Ik ben het helemaal eens Strikkie!
Mee eens!
Ik kan alleen die beer vinden en heb niet eens tijd om er naartoe te rijden.. :x
-O-

Goed blijven zoeken :Y
Kan wel zoeken, maar geen tijd om heen te rijden. Druk met andere dingen. De komende twee weken sowieso B|
Het is nog lang geen 30 September dus je hebt nog tijd zat
quote:
D-S schreef op 10 mei 2017 @ 21:14:
Kan wel zoeken, maar geen tijd om heen te rijden. Druk met andere dingen. De komende twee weken sowieso B|

Je kunt hier op twee manieren aan meedoen; als wedstrijd, maar ook simpelweg om een aanleiding te hebben eens een andere kant uit te rijden als je normaal doet.

Ergens is het natuurlijk een val; Als je eenmaal zoekt wil je vinden, dus blijf je zoeken. En als je eenmaal weet waar het Landmark is, rijd je er ook heen zodra je gelegenheid hebt. Been there, done that. Is niet relaxed :N maar je kunt het niet laten. Spygologen hebben daar vast wel een goede benaming voor dit syndroom :Y

Succes bij alles waar je mee bezig bent :t er komen vast wel rustiger tijden

Ik vind je onderschrift hier wel van toepassing :)
quote:
Strikkie schreef op 08 mei 2017 @ 20:52:
Ff wat anders; op Jacco na heeft iedereen een Landmark ingestuurd. Komende maand worden dat de Landmarks van de maand. Dat zijn er zes. Op een of andere manier voelt het niet goed om dan voor het laatste Landmark een extra punt te geven. Dat doe ik dus niet voor Juni.
Ik vind dat Landmarks die ná 28 Mei worden ingeleverd niet meer meedoen. In Juni krijgen jullie dus zes of zeven (misschien wel meer) foto's. :Y

Graag jullie mening })

Twee positieve reacties en geen tegenstem dus zo gaan we het doen!
Rondje wezen doen op de CB.

Kip:

[Afbeelding: 765730cf5336972a8adf5f89cb629e6c]

Hek:

[Afbeelding: 732a8aff56d2a425da91fc4629c727c1]
Goed bezig! :Y
CB-1 ziet er goed uit *D
Zal wel een stuk beter :] op haar nieuwe bandjes

Door Willem1979 op zondag 14 mei 2017 20:48

Hek:
[Afbeelding: image.png]

© 2001-2018 Motor-Forum