Bekijk originele versie: Is de schubert C4 veel beter dan de c3

Ik ben volgende maand nog niet aan een nieuwe helm toe gelukkig :P
Net te horen gehad dat ik een nieuwe helm mag uitzoeken als ik zeker wist dat alle problemen met schubert C4 zouden zijn opgelost was er geen twijfel welke het moet worden.
Shoei neotec 2 is er ook zeer binnen kort ook maar eens kijken wat dit voor helm is,
mijn dealer kan deze helm straks op maat maken zou super zijn natuurlijk.

Wim.
quote:
Weerman schreef op 16 januari 2018 @ 17:58:
Net te horen gehad dat ik een nieuwe helm mag uitzoeken als ik zeker wist dat alle problemen met schubert C4 zouden zijn opgelost was er geen twijfel welke het moet worden.
Shoei neotec 2 is er ook zeer binnen kort ook maar eens kijken wat dit voor helm is,
mijn dealer kan deze helm straks op maat maken zou super zijn natuurlijk.

Wim.

Wordt dus netjes opgelost door de dealer? Welke is dat als ik vragen mag? Mag je ook via pb sturen hoor als je geen onnodige reclame wilt maken.
Zie pb.

Wim.
Ik heb mijn C4 in augustus ‘17 gekocht, in rood wit ziet hij er top uit bij mijn naked R1200R LC en de druk op je hoofd is ook minder dan bij de C3.
Maar tijden een week rijden in de Z Schwarzwald in september liep mijn “Pinlock” vol damp en water, is netjes opgelost!
Begin november stopte de communicatie van de SC1 eerst de SC1 opgestuurd en kwam redelijk snel weer retour, even erna
In december stopte het hele Blue Tooth systeem, je kunt het niet direct naar Schuberth sturen dus via se Dealer. TWEE MAANDEN heeft deze reparatie geduurd en het was nog wintertijd....
Helaas ging het Blue Tooth spul begin april ‘18 weer kapot en de C4 is nu na 8 weken nog niet gerepareerd terug....

Ik ga mijn geld maar terug vragen denk ik want ik heb hem 9 maanden en daarvan was hij 4 maanden in reparatie! ! !
Als je de communicatie even vergeet, hoe voldoet de helm je verder?
Niet indereen wil een coms set namelijk O-)

Door Motor-Timothy op zondag 27 mei 2018 23:22

quote:
Monkey schreef op 27 mei 2018 @ 23:01:
Als je de communicatie even vergeet, hoe voldoet de helm je verder?
Niet indereen wil een coms set namelijk O-)

Na dat verhaal wil denk ik niemand een coms set van Schubert *D
De C4 is ietsje stiller dan de C3 op mijn naked R1200R LC, hij trekt wel minder aan je hoofd en het vizier deel is groter!

© 2001-2018 Motor-Forum