Bekijk originele versie: Silly Season 2018

Door Worldbeater op maandag 14 mei 2018 14:43

quote:
Racer250cc schreef op 14 mei 2018 @ 14:34:
Zou Rob Hartog ook weleens op een Moto 2 willen zien racen.

Supertalent. :}

Ik was in de blijde omstandigheid met hem op Cartagena te zijn in 2010 voor een circuittraining als voorbereiding op de talent cup dat jaar.
Hij was naar de wegrace overgestapt op verzoek van zijn sponsor en reed voor het eerst op het circuit.
Rob kwam binnen na de eerste sessie, als debuut gelijk mooie tijden, en hij was verbaast zo makkelijk als het ging.
Wegracen is veel minder vermoeiend dan motorcrossen.
:? _O-
quote:
Worldbeater schreef op 14 mei 2018 @ 14:43:

[...]

Supertalent. :}

Ik was in de blijde omstandigheid met hem op Cartagena te zijn in 2010 voor een circuittraining als voorbereiding op de talent cup dat jaar.
Hij was naar de wegrace overgestapt op verzoek van zijn sponsor en reed voor het eerst op het circuit.
Rob kwam binnen na de eerste sessie, als debuut gelijk mooie tijden, en hij was verbaast zo makkelijk als het ging.
Wegracen is veel minder vermoeiend dan motorcrossen.
:? _O-

Nou supertalent? Gewoon een goede rijder. Anders had hij allang in de GP's gereden.
Ja natuurlijk.
Met alleen heel veel talent kom je automatisch op een GP machine...

Effe wakker worden.
Helaas zijn er, behalve heul veul talent, ook nog een paar andere, en mss wel nog belangrijkere, eisen om GP rijder te worden
Centjes ????
quote:
Racer250cc schreef op 14 mei 2018 @ 14:34:

[...]

Zou Rob Hartog ook weleens op een Moto 2 willen zien racen.

Tja, ik wil elke Nederlander best op een Moto2 zien racen. Maar of dat noiu echt een succes zou worden. Dit zei ik over Tuuli op een ander forum en zou net zo gelden voor Rob.

Zal zwaar voor hem worden, het niveauverschil tussen het SSP- en Moto2-veld is echt gigantisch. En aangezien hij toch net wat te kort kwam ten opzichte van de echte toppers in de SSP (Cluzel, Mahias en consorten) denk ik niet dat hij gelijk de aansluiting zal hebben in de Moto2. Hard werken dus.
quote:
Ocampa schreef op 16 mei 2018 @ 12:53:

[...]

Tja, ik wil elke Nederlander best op een Moto2 zien racen. Maar of dat noiu echt een succes zou worden. Dit zei ik over Tuuli op een ander forum en zou net zo gelden voor Rob.

Zal zwaar voor hem worden, het niveauverschil tussen het SSP- en Moto2-veld is echt gigantisch. En aangezien hij toch net wat te kort kwam ten opzichte van de echte toppers in de SSP (Cluzel, Mahias en consorten) denk ik niet dat hij gelijk de aansluiting zal hebben in de Moto2. Hard werken dus.

Kijk maar naar Kenan .
quote:
gerrit1957 schreef op 16 mei 2018 @ 14:38:

[...]

Kijk maar naar Kenan .

Of Sam Lowes. Als Supersport kampioen kun je competitief zijn, en bij het juiste team ook races winnen. Maar de overstap is niet per definitie kansrijk, je stapt toch een ander paddock in met andere circuits, meer druk en Grand Prix tegenstanders.
quote:
gerrit1957 schreef op 16 mei 2018 @ 14:38:

[...]

Kijk maar naar Kenan .

Kenan vind ik een slecht voorbeeld Gerrit, Kenan kon niks bijzonders in een andere klasse dan de SS600.. zou met zn supersport fiets denk ik beter meekomen in de moto 2 dan op een moto 2 machine.. bij wijze van spreken.

Sam Lowes werd ook genoemd, heeft er voor mij ook nooit met kop en schouders boven uit gestoken maar is wel in iedere klasse snel.

Hartog verdiend gewoon een vol seizoen in de ss, doet het vele malen beter dan van Sikkelerus.
Dan kan hij laten zien wat hij waard is, tenzij Pucetti hem nu op de bike van Kenan wil hebben ;) Of Ant West en dan Rob op de EAB machine
quote:
Racer250cc schreef op 14 mei 2018 @ 19:36:

Nou supertalent? Gewoon een goede rijder. Anders had hij allang in de GP's gereden.
Zoals hij begon in de talent cup, eerste jaartje wegrace, dat was gewoon weergaloos.
Al die gasten die iedereen te kakken zetten op een reguliere circuitdag zijn supertalenten. ;)

Bo is er ook zo eentje, het komt er nu alleen even niet uit.
Al wil ik die niet perse met elkaar vergelijken. ;)
quote:
ZXRH88 schreef op 16 mei 2018 @ 15:47:

[...]

Kenan vind ik een slecht voorbeeld Gerrit, Kenan kon niks bijzonders in een andere klasse dan de SS600.. zou met zn supersport fiets denk ik beter meekomen in de moto 2 dan op een moto 2 machine.. bij wijze van spreken.

Sam Lowes werd ook genoemd, heeft er voor mij ook nooit met kop en schouders boven uit gestoken maar is wel in iedere klasse snel.

Hartog verdiend gewoon een vol seizoen in de ss, doet het vele malen beter dan van Sikkelerus.
Dan kan hij laten zien wat hij waard is, tenzij Pucetti hem nu op de bike van Kenan wil hebben ;) Of Ant West en dan Rob op de EAB machine

Dat bedoel ik ook ....kenan zijn overstap van wss naar moto2
Nieuwe regels na Miller incident

http://www.motogp.com/en/...nd-prix-commission/259082
[Afbeelding: DdisjiLU8AEeeM6.jpg]
Het hele gebeuren van MarcVDS wordt zo langzaam aan ook een soap...
http://www.speedweek.com/...Mugello-GP-in-Gefahr.html

http://www.speedweek.com/...Sorgen-wegen-Mugello.html

Marc van der Straaten is eigenaar van contracten rijders MotoGP en grid posities en Michael Bartholemy is eigenaar van MotoGP grid posities en contract met HRC en de rijders contracten Moto2.
Het bedrijf van Barttholemy levert ook een groot deel van de crews.
Lastige en complexe situatie deze zal wel voor de rechter woorden uitgevochten.
quote:

Mooie oplossing lijkt me !

Alsnog mogen ze Miller de winst geven voor Argentinie :X

© 2001-2018 Motor-Forum