Bekijk originele versie: Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Ik denk dat voor Racesport geldt wat voor andere media ook geldt en dat is dat je niet klakkeloos moet aannemen wat je leest \ ziet.

Zolang je dat niet doet en dubbel checkt elders (en mss driedubbel checkt) dan kan je een conclusie trekken (als in; het zal vast kloppen of juist niet).

MF is tevens een top concurrent van Racesport, want hier word je bestookt met info van alle kanten, maar ook hier geldt dan hetzelfde. Alleen praat je hier met mensen waardoor onjuistheden vaak al snel gecorrigeerd kunnen worden.

Dit is wel ook hoe ik zelf Racesport benader. Ik zit niet op social media dus die ervaring met hen heb ik niet, maar het sensatie kliknieuws is ˇˇk onderdeel van Racesport en dit is eigenlijk niets nieuws in medialand.

Wees zelf gewoon slim. De mogelijkheden heb je anno 2018 tot jouw beschikking :)

Ik denk niet dat je hen er op zou moeten aanvallen \ afvallen. Ik denk dat je vooral zelf moet bedenken hoe je zo'n website benaderd (met welke instelling en verwachting).

Het is en blijft een commerciŰle website.
Het is juist jammer dat ze als "redactie" lezers aanvallen die kritisch zijn ;) net als dat er enige tijd geleden telkens gedreigd werd om er mee te stoppen.. komt een beetje kinderachtig over om dergelijke dingen te roepen.
Ook het "provoceren"wat ze kunnen doen tov MM en VR, ze zeggen dat ze het bewust niet doen maar alsnog worden er teksten op een bepaalde manier opgesteld... leuk voor de reacties maar doe aub niet zo schijnheilig
quote:
ZXRH88 schreef op 12 mei 2018 @ 10:14:
Het is juist jammer dat ze als "redactie" lezers aanvallen die kritisch zijn ;) net als dat er enige tijd geleden telkens gedreigd werd om er mee te stoppen.. komt een beetje kinderachtig over om dergelijke dingen te roepen.
Ook het "provoceren"wat ze kunnen doen tov MM en VR, ze zeggen dat ze het bewust niet doen maar alsnog worden er teksten op een bepaalde manier opgesteld... leuk voor de reacties maar doe aub niet zo schijnheilig

Duidelijk verhaal 100% mee eens .
+1
Dat 'sturen' viel me laatst wel heel erg op idd.

Verder haal ik mn info veelal bij motorrad/speedweekgp vandaan. Meer info en in mijn beleving minder tendentieus.
quote:
JPi schreef op 12 mei 2018 @ 14:37:
+1
Dat 'sturen' viel me laatst wel heel erg op idd.

Verder haal ik mn info veelal bij motorrad/speedweekgp vandaan. Meer info en in mijn beleving minder tendentieus.

Ik ook meestal van speedweekgp....
Racesport staat ook niet meer bij mijn favorieten .
Zo.
En kan het hier nu weer over Rossi gaan?
quote:
Qken schreef op 12 mei 2018 @ 15:42:
Zo.

Ja man doe eens een paar mooie high res platen :t
quote:
NR34 schreef op 12 mei 2018 @ 15:53:

[...]

Ja
Die hek dus nie
quote:
Zo.

🤔
quote:
Zo.

Hoe vaak ik deze zin niet gelezen heb de voorgaande 18 topics _O-
quote:
RideRick schreef op 12 mei 2018 @ 19:31:

[...]

Hoe vaak ik deze zin niet gelezen heb de voorgaande 18 topics _O-

Het kan ook beter over onzin gaan: Veel zinnigs zie je tegenwoordig niet meer voorbij komen. Niet hier en ook niet op andere topics. Op het moment dat er gemeld wordt dat het ontopic moet gaan, dan volgt er niets meer :X

Door WillemVonGrumble op zaterdag 12 mei 2018 22:56

quote:
Zo.

Wie is Rossi :?
quote:

Kom op lees je is in...

Hier zijn wiki pagina :)
quote:
ArendJan schreef op 13 mei 2018 @ 09:39:

[...]

Kom op lees je is in...

_O-

Door WillemVonGrumble op zondag 13 mei 2018 13:01

quote:
ArendJan schreef op 13 mei 2018 @ 09:39:

[...]

Kom op lees je is in...

_O- :t
quote:
NR34 schreef op 12 mei 2018 @ 15:53:

[...]

[Afbeelding: Yamaha_1.png]
Heey is dat niet die ROssi die afgelopen weekend nog een Suzuki liet ploffen ?
quote:
ZXRH88 schreef op 15 mei 2018 @ 10:31:
Heey is dat niet die ROssi die afgelopen weekend nog een Suzuki liet ploffen ?

Yep met 12 minuten van de 8 uur nog te gaan, en dat op een derde plaats in hun klasse...
Oeff dat is zuur.
quote:

Neh een Suzuki :P

Was idd zuur en je zou het minder snel verwachten bij een stock machine..

Vind er trouwens weinig bijzonders aan, dat EWC endurance gebeuren.. lijkt wel F1 :)

Door GreenRicky82 op dinsdag 15 mei 2018 15:54

Als je zn moderne rijstijl ziet ga je bijna denken zat 'ie nu maar op een Honda :P

[Afbeelding: 32089838_1902518556446248_6035687106930540544_o.jpg?_nc_cat=0&oh=c8b8c3fbcd40d240bf0382e1e6afa0bc&oe=5B7D8459]

© 2001-2018 Motor-Forum