Bekijk originele versie: Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Of je laat de bussen vervangen.

Door WillemVonGrumble op woensdag 16 mei 2018 13:32

quote:
Roy "R" schreef op 16 mei 2018 @ 12:13:
Of je laat de bussen vervangen.

Kosten ervan zijn 1 remschijf nieuw ;)

Door WillemVonGrumble op woensdag 16 mei 2018 14:49

Had maandag nog een circuitdagje te Assen.

Warm dagje had er heel veel last van kon niet op tempo komen.Geen zuurstof, kon het max 4 rondjes volhouden.

Moet zeggen dat het rijden wel erg goed ging en geen fouten.Bochten gingen voor mijn doen meteen al lekker soepel en vlotjes.

Knie lekker links recht op de grond bleek toch nog een 2:10 te hebben gehaald wat aanvoelde als een 2:20 ?

[Afbeelding: Assen mei 2.JPG]
Lekker bezig!

Het is inderdaad niet prettig als het te warm is. Ik krijg het dan ook benauwd of raak gauw uitgeput omdat ik dan zweet als een otter.

Door WillemVonGrumble op woensdag 16 mei 2018 16:52

quote:
turboO schreef op 16 mei 2018 @ 14:58:
Lekker bezig!

Het is inderdaad niet prettig als het te warm is. Ik krijg het dan ook benauwd of raak gauw uitgeput omdat ik dan zweet als een otter.

Merci ben niet geheel ontevreden Almeria was dan toch een succes in het nemen van bochten zonder te ( of teveel te ) remmen *D

Ik sukkel sowieso al met het lucht-happen dit doe ik niet correct naast COPD.Verder is mijn conditie lik me vestje :X Ook ik zweet als een otter _O- mijn pak is zeiknat van binnen.

Op een gegeven moment haakte ik aan bij de snelste van de groep zij reden een 1;59 ongeveer.Moest nog uitwijken om die ene bij de Bult niet te raken zo veel sneller ging ik door die bocht heen als zij beide? Net voor hoge heide liepen ze weer uit en kon ik ze niet meer volgen -O-

Door Green Gooner op woensdag 16 mei 2018 18:33

quote:
WillemVonGrumble schreef op 16 mei 2018 @ 14:49:
Had maandag nog een circuitdagje te Assen.

Warm dagje had er heel veel last van kon niet op tempo komen.Geen zuurstof, kon het max 4 rondjes volhouden.

Moet zeggen dat het rijden wel erg goed ging en geen fouten.Bochten gingen voor mijn doen meteen al lekker soepel en vlotjes.

Knie lekker links recht op de grond bleek toch nog een 2:10 te hebben gehaald wat aanvoelde als een 2:20 ?

[afbeelding]

Hopen dat het straks als je de race academy gaat doen, rond de 20 graden droog en met een licht briesje is Willem. Zou wel lekker zijn als je maximaal kan profiteren van zo'n cursus :] .

Door WillemVonGrumble op woensdag 16 mei 2018 18:46

quote:
Green Gooner schreef op 16 mei 2018 @ 18:33:

[...]

Hopen dat het straks als je de race academy gaat doen, rond de 20 graden droog en met een licht briesje is Willem. Zou wel lekker zijn als je maximaal kan profiteren van zo'n cursus :] .

Het ideale scenario :t

Eerst nog wat kilo's kwijt raken plus wat fitnessen :r :? :+ zal wel wat helpen ?
quote:
WillemVonGrumble schreef op 16 mei 2018 @ 18:46:

[...]

Het ideale scenario :t

Eerst nog wat kilo's kwijt raken plus wat fitnessen :r :? :+ zal wel wat helpen ?

Dat helpt heel veel!
quote:
WillemVonGrumble schreef op 16 mei 2018 @ 16:52:

[...]

Merci ben niet geheel ontevreden Almeria was dan toch een succes in het nemen van bochten zonder te ( of teveel te ) remmen *D

Ik sukkel sowieso al met het lucht-happen dit doe ik niet correct naast COPD.Verder is mijn conditie lik me vestje :X Ook ik zweet als een otter _O- mijn pak is zeiknat van binnen.

Op een gegeven moment haakte ik aan bij de snelste van de groep zij reden een 1;59 ongeveer.Moest nog uitwijken om die ene bij de Bult niet te raken zo veel sneller ging ik door die bocht heen als zij beide? Net voor hoge heide liepen ze weer uit en kon ik ze niet meer volgen -O-

Zweten is niet zo erg, dat doe ik ook. Maar het klinkt alsof er wel wat meer bij je loos is, 4 rondjes is wel erg weinig hoor.

Noooou, als die 10sec per ronde sneller waren zal er weinig aanhaken zijn? Een paar bochten zien is wat anders he? :P

Maar 2.10 is dichtbij je PR dus netjes! Nu zien dat je ze met wat regelmaat erop zet, GO GO GO! :)

© 2001-2018 Motor-Forum