Bekijk originele versie: KTM SuperDuke 990 Deel 14

quote:
Annanas schreef op 17 mei 2018 @ 13:14:
Heren, ik heb nog een bagster tankhoes voor de 990 in volledig zwart... iemand belang bij?

Hoi. Ik heb interesse. Ik stuur je een pb
quote:
nampus schreef op 17 mei 2018 @ 05:59:

[...]

De originele tanktas van Ktm is mij tot nu toe prima bevallen.
Je zou ook naar iets van kunnen kijken met zo'n ring op de tank, sw motech en givi hebben dat iig.
Er staat een originele tanktas op 2ehands.be voor €40:
https://www.2dehands.be/m...-superduke-255220415.html

Thanks. Heb de verkoper een berichtje gestuurd
:o
quote:

:} 8-)
Snel gewijzigd _O-
[Afbeelding: 28317526108_b9370c74b8_b.jpg]the duke by images by sixonesix, on Flickr
Nice!
quote:

;) kan niet rijden, dus dan maar de fotograferen.
Ook al geplaatst in te koop gevraagd en zac/ow cup, maar wegens haast ook hier:
met spoed een ecu voor een superduke 990 2007 gevraagd. Wegens circuitdag morgen.
Iemand?

Desnoods lenen voor het weekend?

Dag gecanceld. Thx
Wie gaat zijn motor hart nou uitlenen :?
quote:

Hij was te groot _O-
quote:
pepe schreef op 18 mei 2018 @ 17:26:

[...]

;) kan niet rijden, dus dan maar de fotograferen.

dat is een behoorlijke straf zo te zien :+
quote:
pepe schreef op 18 mei 2018 @ 20:05:

[...]

Hij was te groot _O-

Neehoor O-)
quote:
FolkieS schreef op 18 mei 2018 @ 23:03:

[...]

dat is een behoorlijke straf zo te zien :+

afzien he _O-
Na Bas een tijdje geleden was ik ook aan de beurt: tijdens een van m'n laatste ritjes begon de Duke ineens in te houden vanaf 7000rpm B|
Aangezien bas exact dezelfde symptomen had was verdachte nummer 1 het brandstoffilter, dus direct een filter besteld.
Gisteren de pomp uit de tank gehaald, het pre filter schoongemaakt, en het filter na de pomp verwijderd.
Vervolgens filter in de brandstofleiding gezet die vanaf de pomp naar de tb's gaat.
[Afbeelding: aV80lCE.jpg]
Vanmiddag een rondje gereden, en hij sleurt weer als vanouds de begrenzer in *O*

Ook kwam ik er een tijdje geleden tijdens een wasbeurt achter dat ik een boutje en een paar busjes van m'n onderkuip was verloren -O-
Dankzij Pepe :t de afmetingen van het busje kunnen achterhalen en op m'n werk laten draaien.
Wilde vanochtend m'n onderkuip weer monteren, draai de achterste snelsluiter vast, klettert het beugeltje op de grond |(
[Afbeelding: 5d7q0ug.jpg]
(Is van aluminium en is vlakbij de bevestiging afgebroken, ws metaalmoeheid)
Dus nu weer achter een paar stripjes RVS aan om nieuwe beugeltjes te maken.
Zal direct de andere kant ook maar doen.
Dus voorlopig maar weer even met originele spoiler erop.
[Afbeelding: er5UBWX.jpg]
quote:
nampus schreef op 20 mei 2018 @ 15:52:
Na Bas een tijdje geleden was ik ook aan de beurt: tijdens een van m'n laatste ritjes begon de Duke ineens in te houden vanaf 7000rpm B|
Aangezien bas exact dezelfde symptomen had was verdachte nummer 1 het brandstoffilter, dus direct een filter besteld. Gisteren de pomp uit de tank gehaald, het pre filter schoongemaakt, en het filter na de pomp verwijderd. Vervolgens filter in de brandstofleiding gezet die vanaf de pomp naar de tb's gaat. Vanmiddag een rondje gereden, en hij sleurt weer als vanouds de begrenzer in *O*

Hoeveel kilometers heeft je SuperDuke nu op de teller staan?
+-46.000
en nog lopen als een naaimachine ,goede blokjes die ktm,s :t
quote:

Dat isīn keurige stand voor de vervanging vanīn benzinefilter. :)
quote:
Blasco schreef op 21 mei 2018 @ 09:36:

[...]

Dat isīn keurige stand voor de vervanging vanīn benzinefilter. :)

Heb hem toen ik net had ook al een keer vervangen. Al was het toen preventief.
Dus hij heeft er +-25k ingezeten, weet niet uit m'n hoofd bij welke stand hij erin is gegaan toen.
Welīn grappig filtertje trouwens. Heb het even opgezocht in het WPHB. :+
Kon geen vervangingsadvies/kilometerstand vinden van KTM overigens.
Wat me opviel bij de SuperDuke is de gloeiend oranje oplichtende bocht bij de achterste cilinder!
quote:
nampus schreef op 20 mei 2018 @ 15:52:
Aangezien bas exact dezelfde symptomen had was verdachte nummer 1 het brandstoffilter, dus direct een filter besteld.
Gisteren de pomp uit de tank gehaald, het pre filter schoongemaakt, en het filter na de pomp verwijderd.
Vervolgens filter in de brandstofleiding gezet die vanaf de pomp naar de tb's gaat.
[afbeelding]
Vanmiddag een rondje gereden, en hij sleurt weer als vanouds de begrenzer in *O*

Ook kwam ik er een tijdje geleden tijdens een wasbeurt achter dat ik een boutje en een paar busjes van m'n onderkuip was verloren -O-
Dankzij Pepe :t de afmetingen van het busje kunnen achterhalen en op m'n werk laten draaien.
Wilde vanochtend m'n onderkuip weer monteren, draai de achterste snelsluiter vast, klettert het beugeltje op de grond |(
[afbeelding]
(Is van aluminium en is vlakbij de bevestiging afgebroken, ws metaalmoeheid)
Dus nu weer achter een paar stripjes RVS aan om nieuwe beugeltjes te maken.
Zal direct de andere kant ook maar doen.
Dus voorlopig maar weer even met originele spoiler erop.
[afbeelding]

Meteen bij mij maar even alles nagekeken _O-
quote:
Blasco schreef op 21 mei 2018 @ 11:07:
Welīn grappig filtertje trouwens. Heb het even opgezocht in het WPHB. :+
Kon geen vervangingsadvies/kilometerstand vinden van KTM overigens.

Totdat je naar de prijs gaat kijken, dan is het filtertje niet zo grappig meer B|
€69,67 voor de Filterset, en als je dan per ongeluk de o-ringen sloopt, komt er nog €42,48 bij.
Gelukkig zijn er goedkopere alternatieven.

quote:
Blasco schreef op 21 mei 2018 @ 11:10:
Wat me opviel bij de SuperDuke is de gloeiend oranje oplichtende bocht bij de achterste cilinder!

Ja dat is in het donker wel mooi *D stond ooit een filmpje op SD.net van iemand die er een sigaret op aan stak :+

@pepe, niet onverstandig lijkt me. Al vermoed ik dat het breken vooral gevolg is geweest van de missende bout aan de voorkant.
Wat is bij jullie de topsnelheid op de teller?

Ik krijg hem niet echt voorbij de 210 in ze 6 8k rpm

© 2001-2018 Motor-Forum