Bekijk originele versie: Landmarkrally 2018, de introductie

quote:
jaap43 schreef op 05 januari 2018 @ 10:16:

[...]
Mij staat bij dat je toen problemen had met de zuiger of het bigend. Maar dat was toen ook al verholpen :?

Dat klopt. Door een te schrale smering heb ik een vastloper gehad met als gevolg een beschadigde cylinder en kompleet verwoeste zuiger. Fred motoren op het Stieltjesplein heeft mij aan een nieuwe overmaatse zuiger geholpen en de cylinder opgeknapt. Het leuke was dat de "baas" vroeger zelf een Dürkopp heeft gereden.
Mede op aanraden van een alhier bekende Laverda rijder ben ik 1:20 met minerale olie gaan smeren. Sindsdien loopt het motortje zonder problemen.
Nog 7 dagen en dan begint het nieuwe topic "de uitdaging" met de eerste serie objecten. *O*
Ik denk ook wel weer mee te rijden.
De eerste pagina met de inleiding bij de uitdaging is neergezet:

jaap43 in "Landmarkrally 2018, de uitdaging"
Okami_Xci wacht geduldig op de fotos....
For the record, fotos zijn pas geldig gemaakt vanaf 1 Maart toch?
Het jachtseizoen loopt gelijk met de maanden dat motoren die vallen onder de oldtimer-regeling de weg op mogen, dus vanaf 1 maart.

De eerste serie foto's zal morgenavond geplaats worden en daarna om de andere dag de volgende serie van 6. We beginnen met Horeca die zichzelf neerzetten als koffie- en/of theeschenkerijen :Y
Oeh.. zin in :D
De eerste serie objecten zijn geplaatst in het topic "de uitdaging" *O*

Zeg het voort, zeg het voort :+
Pfff,
1, 2 en 3 krijg ik niet gevonden... geen idee wat het zoeken makkelijker zou maken.
4,5 en 6 heb ik wel gevonden...
"Theeschenkerij" op google-maps hielp iets maar denk dat dat meer geluk was dan wijsheid.

Al met al zijn het er te veel om ze allemaal op Maps te gaan bekijken om 1,2 en 3 te vinden....
quote:
Okami_Xci schreef op 15 februari 2018 @ 19:37:
Pfff,
1, 2 en 3 krijg ik niet gevonden... geen idee wat het zoeken makkelijker zou maken.
4,5 en 6 heb ik wel gevonden...
"Theeschenkerij" op google-maps hielp iets maar denk dat dat meer geluk was dan wijsheid.

Al met al zijn het er te veel om ze allemaal op Maps te gaan bekijken om 1,2 en 3 te vinden....
Voorlopig heb je nog minstens 9 maanden om dat op te lossen. Misschien plaats ik wel hints als er teveel zijn die een bepaald object niet kunnen vinden :o
No1, 4, 5 en 6 gevonden. :t Niet makkelijk maar wel leuk. Wordt vervolgd.
De tweede serie speciale Horeca ook geplaatst, dit keer bedrijven die zich profileren als iets te doen met pannenkoeken.
-O-

Omdat ik fervent pannekoeken liefhebber ben én hierdoor reeds twee van de vijf restaurants weet te vinden én omdat ik deze zomer meer tijd voorzie om te gaan motorrijden én omdat motorrijden natuurlijk erg leuk vind zal ik proberen er een aantal te gaan scoren. :W
quote:
ootje schreef op 17 februari 2018 @ 10:47:
-O-

Omdat ik fervent pannekoeken liefhebber ben én hierdoor reeds twee van de vijf restaurants weet te vinden én omdat ik deze zomer meer tijd voorzie om te gaan motorrijden én omdat motorrijden natuurlijk erg leuk vind zal ik proberen er een aantal te gaan scoren. :W
Eentje moet je wel heel erg bekend voorkomen :Y En ik zet je op de lijst van horecazoekers *O*
Zekers, op verschillende fronten ;)
Net in een kwartiertje 3 gevonden. We zoeken verder :)
Pannenkoekenhuizen gevonden.
Alleen Thee-02 en 03 kan ik nog niet vinden.

Tot nog toe alles gevonden.
Ik wil ook wel meedoen, mag dat nog Jaap? :)
quote:
HighKing schreef op 18 februari 2018 @ 12:24:
Ik wil ook wel meedoen, mag dat nog Jaap? :)
Al had je je pas in september aangemeld, er is geen inschrijflimiet. Ik zet je op de lijst met deelemers :Y
Is de verdeling per provincie net als de vorige keer Jaap?
Thee 4, 5 en 6 gevonden, en Pann 1, 3 en 6. Nu geen zin meer :+
Thee 4,5 en 6 gevonden, Pann 1, 3,4,5 en 6 ook. Nu bedjestijd. :)
quote:
Amauta schreef op 18 februari 2018 @ 20:59:
Is de verdeling per provincie net als de vorige keer Jaap?
Nee, Zo zal je maar zeer weinig pannenkoekenboerderijen in Zeeland vinden terwijl de Veluwe er vol mee zit.
Maar er zijn weer 6 restaurants (populair, eenvoudig en chique) geplaatst.
Ik voel me wel een n00b dat ik het moet vragen, maar het is mij niet duidelijk waar ik de foto moet plaatsen, dus ik wachtte even af wat anderen doen en ik zie nu allerlei mensen melden dat ze iets gevonden hebben, maar waar zijn die foto's dan? Opgestuurd naar jaap ofzo? Mis ik een topic ergens?

© 2001-2018 Motor-Forum