Bekijk originele versie: Aprilia Rsv Monster

Radiator en oliekoeler van een 2e generatie tuono past vrijwel 1 op 1 en je hebt dan niet die uit stekende radiatoren, check die eens.
Had ik ook op mijn falcuono, werkt perfect.
quote:
Falcuono schreef op 22 februari 2018 @ 04:28:
Radiator en oliekoeler van een 2e generatie tuono past vrijwel 1 op 1 en je hebt dan niet die uit stekende radiatoren, check die eens.
Had ik ook op mijn falcuono, werkt perfect.

Bedankt voor je tip, ik zal het overwegen.
Weg oma!!

Oké ik ben alweer bezig geweest met het een en ander.
Alleen sta ik nu voor een aantal dillema’s.
Ik zit met mijn electronica die ik ergens weg moet werken. Eerste gedachte is/was in de kont, maar dit zit me niet lekker omdat het best een boel draden zijn die ik niet in het zicht wil hebben. Hiervoor een plaat carbon gehaald en aan de slag gegaan. Echter nu ziet het middenstuk er een stuk massiever uit dan eerst. Dit zint me niet helemaal, maar ik weet ook even niet hoe ik het anders zou moeten doe.

Ander optie zou het electronica wegwerken in de komende puntbak die er nog niet is. Maar dat zint me ook weer niet met de warmte van de uitlaten....

Heeft er iemand advies voor me???

[Afbeelding: 6t1xxf.jpg] [Afbeelding: 2csdrn6.jpg] [Afbeelding: 10mvm9g.jpg] [Afbeelding: 2il1ysh.jpg] [Afbeelding: n71lx2.jpg]
niet die carbonplaat. ik zou een 'subtiel' bakje maken tussen het subframe. is bij mijn fighter ook zo en ik vind het niet storend.
[Afbeelding: 28423292_10215002121027064_8051785657425898719_o.jpg?_nc_cat=0&oh=d2199299f17c746609e8ee520fe389c4&oe=5B5915A9]

Door jelle visser op donderdag 10 mei 2018 18:51

Ik zit even mee te lezen maar als ik naar het kontje kijk en dan specifiek naar het gedeelte waar je straks op gaat zitten.
Daar zie ik toch zeker wel een ruimte van een cm of 5 hoog waar je wat onder moet kunnen bouwen. Tussen het frame een mooi bakje maken wat net niet onder het zitje vandaan komt.
Weet niet wat semi moderne motoren tegenwoordig aan electra hebben maar met mijn ouwe zxr heb ik dan genoeg ruimte.
quote:
jelle visser schreef op 10 mei 2018 @ 18:51:
Ik zit even mee te lezen maar als ik naar het kontje kijk en dan specifiek naar het gedeelte waar je straks op gaat zitten.
Daar zie ik toch zeker wel een ruimte van een cm of 5 hoog waar je wat onder moet kunnen bouwen. Tussen het frame een mooi bakje maken wat net niet onder het zitje vandaan komt.
Weet niet wat semi moderne motoren tegenwoordig aan electra hebben maar met mijn ouwe zxr heb ik dan genoeg ruimte.

Daar zou er eentje geplaatst kunnen worden... echter heeft een Rsv mille zo’n knoeper van een ecu...

© 2001-2018 Motor-Forum