Bekijk originele versie: NK ZAC / Vrij rijden bij de RSZ

quote:
PatrickGSX schreef op 29 april 2018 @ 20:53:
Iemand toevallig nog een paar vrij rijden sessies over?

Morgen is er geen vrij rijden.
volgens mij is er al een NK. En die deelnemers zijn toch wel iets NK waardiger.

Het schept verwarring, vooral voor sponsors en bezoekers. opvolger van ONK is de NK Supercup 1000.

Dus 2 NK's is er 1 teveel. Hou het lekker bij de ZAC. Iedereen kent het en met alle respect het is geen NK.

Door Fast Forward op maandag 30 april 2018 18:09

Zowel de cup als zac is hier vrij in. Sportcup bij de cup noemen ze ook NK en de snelste 600 klasse bij de zac rijdt weer harder dan sport cup. Dus dat zegt allemaal niks.

Het is gewoon een marketing dingetje zodat zoveel mogelijk rijders sponsoring binnen halen en zoveel mensen kunnen genieten van het racen. Dus lekker laten gaan 😃
:^
quote:
soulreaver schreef op 30 april 2018 @ 10:23:
volgens mij is er al een NK. En die deelnemers zijn toch wel iets NK waardiger.

Het schept verwarring, vooral voor sponsors en bezoekers. opvolger van ONK is de NK Supercup 1000.

Dus 2 NK's is er 1 teveel. Hou het lekker bij de ZAC. Iedereen kent het en met alle respect het is geen NK.

Is dit zo ? ik dacht dat de BENE CUP hiervoor in het leven was geroepen.

;)
Ondanks het slechte weer 2 leuke dagen gehad. Relaxte organisatie, geen wachtrijen en veel rijtijd. Mag wel wat drukker worden in de "racecup" 8-)
quote:
Heuveltje schreef op 01 mei 2018 @ 13:21:
Ondanks het slechte weer 2 leuke dagen gehad. Relaxte organisatie, geen wachtrijen en veel rijtijd. Mag wel wat drukker worden in de "racecup" 8-)

Ja idd, dat was wel karig.

Ik heb buiten een valpartijtje en geen grip/verkeerde bandenspanning in race 1 lekker gereden!
OT, er staat een foutje in je FB linkje in de eerste post, krijg een "page not found".
quote:
StarWing schreef op 01 mei 2018 @ 17:49:
OT, er staat een foutje in je FB linkje in de eerste post, krijg een "page not found".

Gefixt!
quote:
Fast Forward schreef op 30 april 2018 @ 18:09:
Zowel de cup als zac is hier vrij in. Sportcup bij de cup noemen ze ook NK en de snelste 600 klasse bij de zac rijdt weer harder dan sport cup. Dus dat zegt allemaal niks.

Het is gewoon een marketing dingetje zodat zoveel mogelijk rijders sponsoring binnen halen en zoveel mensen kunnen genieten van het racen. Dus lekker laten gaan 😃

Goed gesproken!
Hallo!

Ik kan voor de zeer scherpe prijs van 310 euro (per set voor de mensen die denken dat ze weggegeven worden) aan 5 NIEUWE sets Capit Suprema Spina komen, met 3 jaar fabrieksgarantie dus. Deze zijn M/XL dus voor de standaard racers met bandenmaat 110-120 / 180-200 banden geschikt. Vaste constante temp van 85 graden en geen trekkoordjes die midden op de dag breken ;)
Het zijn 2 zwarte en 3 rode sets, waarvan ik 1 zwarte neem.

First come, first serve...
Wie wil er ook een set?

https://www.capit.it/en/p...a-tyrewarmers-motorcycle/

Door duc of prunes op zaterdag 05 mei 2018 13:05

62 euro per set dus?
Ik kan mijn lach niet inhouden!

Oh wacht toch wel ;)
Nou, mijn verslag met film edit staat online!

https://facebook.com/royracing185/
quote:
Roy "R" schreef op 05 mei 2018 @ 12:59:
Hallo!

Ik kan voor de zeer scherpe prijs van 310 euro (per set voor de mensen die denken dat ze weggegeven worden) aan 5 NIEUWE sets Capit Suprema Spina komen, met 3 jaar fabrieksgarantie dus. Deze zijn M/XL dus voor de standaard racers met bandenmaat 110-120 / 180-200 banden geschikt. Vaste constante temp van 85 graden en geen trekkoordjes die midden op de dag breken ;)

First come, first serve...
Wie wil er ook een set?

https://www.capit.it/en/p...a-tyrewarmers-motorcycle/

Nog 2 set te gaan! Zwart of rood die keus is nog mogelijk.
Nou ik weet niet hoe het met jullie zat, maar ik vond het een erg leuk baantje in dat “verre” Frankrijk!

Qua sanitair is het Frans en beetje houtje touwtje word er gewerkt maar verder lekker gereden en dik tevreden met mijn klassering en PR!
Baantje kan er mee door, maar niet echt leuk. Wat mij betreft hoeft het niet op de kalender te blijven.

Het sanitair is niet Frans. Het is gewoon GOOR.
quote:
wooney schreef op 13 mei 2018 @ 16:36:
Baantje kan er mee door, maar niet echt leuk. Wat mij betreft hoeft het niet op de kalender te blijven.

Het sanitair is niet Frans. Het is gewoon GOOR.

Mijn maatstaaf als chauffeur is anders, ben ze heel wat Franser tegen gekomen ;)
Ik vond het een heel fijne dag. Hebben geluk gehad met het weer en twee fijne races gereden. en het sanitair, ah, we komen er om te rijden, niet om te k.kk.n
mag voor mij zeker op de lijst blijven.
quote:
gonda schreef op 13 mei 2018 @ 17:23:
Ik vond het een heel fijne dag. Hebben geluk gehad met het weer en twee fijne races gereden. en het sanitair, ah, we komen er om te rijden, niet om te k.kk.n
mag voor mij zeker op de lijst blijven.

ha ha ha maar je moet toch een keer k.kk.n
Up!

En allemaal al klaar voor Zandvoort?
eigenlijk niet nee. Eerder met dan voor.
quote:
wooney schreef op 30 mei 2018 @ 19:08:
eigenlijk niet nee. Eerder met dan voor.

Wilde gok...

Geluidsproblemen?

Overigens wel onhandig, op het paddock in de Tarzanbocht staat een groot gebouw. 20m paddock weg en nog maar 1 stroomkast aan de zijde van de Gerlach bocht :?
Gevalletje heimwee naar Assen :)
quote:
wooney schreef op 30 mei 2018 @ 19:44:
Gevalletje heimwee naar Assen :)

:P

Geen last van, beetje variatie!

© 2001-2018 Motor-Forum